Ga naar inhoud

outlook.com


Aanbevolen berichten

Dat is de nieuwe inlog methode van Microsoft als men via de webmaildients gaat inloggen, is hier al een week of acht geleden, mogelijk dat Microsoft geleidelijk gaat invoeren  / heeft ingevoerd.

 

Een Aanmelden scherm -na het invullen van het e-mailadres-, op Volgende  klikken.

Gevolg door een Wachtwoord invoeren scherm -het Wachtwoord is al ingevuld-, vervolgens op Aanmelden klikken.

 

Schermafbeelding 2016-11-24 om 17.42.09.png

 

Schermafbeelding 2016-11-24 om 17.52.38 kopie.png

 

Wellicht een vinkje plaatsen bij Aangemeld blijven ?

Ik gebruik die optie nooit, heb géén behoefte om ingelogd te blijven.

 

 

Naar mijn weten is dat een 'extra' beveiligingsoptie van Microsoft, als een smartphone en / of laptop gestolen wordt, om te voorkomen dat e-mailaccount(s) niet gekaapt worden.

 

Naar mijn weten is het gebruiken van een Wachtwoordmanager de beste oplossing.

Dan wordt handmatig invullen van het e-mailaccount overbodig.

Met 3 x klikken ben ik ingelogd.

Op mijn iMac & alle andere iDevices gebruik ik al jaren 1Password naar tevredenheid.

Op mijn Windows 10 laptops gebruik ik StickyPassword Premium.

Ongetwijfeld zijn er andere Wachtwoordmanagers.

 

Een andere optie is gebruik de Mac Mail.app of een ander e-mailprogramma.

 

 

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 1-12-2016 om 13:24, papadoc zei:

Misschien van MS alles verwijderen en bij Apple blijven.

 

Wat u daarmee bedoeld is voor mij niet duidelijk, wat wilt u verwijderen enz. :wacko2:

 

Ik zou oppassen met het verwijderen van een Microsoft - e-mailaccount.

Eenmaal verwijderd is dat e-mailaccount WEG, en weg is weg.

Alléén Microsoft is diegene die u verder kunt helpen om dat account te herstellen; indien het nog te herstellen is.

Weet wat u doet.

 

De uitleg in mijn vorig bericht geldt als u via de Webmaildienst gaat inloggen, dat wil zeggen via een browser naar outlook.com

 

Als u gaat inloggen via een computer, dan maakt u gebruikt van een e-mailcliënt (= e-mailprogramma), zoals Mac Mail, MS Office 2016 for Mac of een ander e-mailprogramma.

 

Ik zou niets verwijderen om problemen / ellende te voorkomen, maar de keuze is aan u  563def749e0f8-pray1.gif

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.