Ga naar inhoud

Printerbenamingen kloppen niet meer


james48

Aanbevolen berichten

Hallo, ik heb het gelukkig zelf kunnen oplossen, eerst open Devices en printers na het openen Add a printer daarna klik op The printer that I want isn't listed, dan Add a local printer

daarna Use an existing port next klik op merknaam printer HP daarna Use the driver that is currently installed next,  Do not share this printer next FINISH

 

Opnieuw ingesteld.png

 

Bedankt voor de eventuele belangstelling

 

James48

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste lezer over dit TOPIC, ik dacht dat het zo opgelost was, maar ik kon helaas de printer niet meer gebruiken na mijn installatie van de nieuwe Printbuttons.

 

Ik heb daarna de installatie schijf gebruikt om de printer opnieuw te installeren, en nu kan ik weer afdrukken.

 

Zelf denk ik dat ik de verkeerde poort gebruikt heb, na de nieuwe installatie lees ik dat Port name: USB001 gebruikt is, in plaats van LPT1

 

Sorry voor de verwarring.

James48

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar is het opgelost dus, maar enkele dingen begrijp ik niet:

 

> wat zijn Printbuttons?

> is je printer dan niet met een usb-ingang verbonden (maar nog met de oudere LPT ?)

> Wat bedoel je met die toets die je niet kan vinden [dat zinnetje slaat volgens mij nergens op (iets dat voordien gezegd is) ]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey Passer, sorry maar met de printbutton bedoel ik de HP printknop in Printer Control Pannel, mijn printer wordt inderdaad veronden met een USB kabel.

Ik heb zoals beschreven via Add printer opnieuw mijn HP en Brother printer Printknoppen in Control Pannel geïnstalleerd, daarbij had ik Poortnaam: LPT1 gebruikt.

Maar na het klikken op de Printkoppen werkte de printer niet.

Na de nieuwe installatie zag ik dat Poortnaam: USB001 gebruikt werd.

Kennelijk is dit de oorzaak geweest van het falen van de printers.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat je zegt zal wel eens kunnen kloppen: de printer zoekt naar een verbinding via een LPT-poort en die wordt natuurlijk niet gevonden, gezien hij via een usb aangesloten was.

 

En een nieuwe installatie ontdekte dat en zette hem op de juiste poort.

 

(en 'k ben nu terug mee :) - dank je voor je toelichting, al snap ik dat van die toets die je niet kan vinden nog niet, maar dat speelt ook zo'n rol niet meer...)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.