Ga naar inhoud

Windows DVD Maker


Jasika

Aanbevolen berichten

Ik heb onlangs Windows DVD Maker op mijn computer geïnstalleerd.

Nu wil ik hiermee een slideshow die ik met Windows Movie Maker heb gemaakt branden op dvd zodat ik hem op tv kan afspelen ( Windows Movie Maker heeft geen brandprogramma op mijn computer). De slideshow heeft de extensie - wmv.

Als ik mijn slideshow op Windows DVD Maker invoer (zie afb. wm 1) en ik klik op start (zie afb. wm 2) dan start een conversie programma. Als dat afgelopen is gebeurt er niets.  Als ik vervolgens weer op de starknop klik begint het conversie programma weer opnieuw, terwijl het normaal zou moeten zijn dat hij direct na het conversieprogram te hebben uitgevoerd hij direct met het branden van de dvd begint. 

Wat gaat hier mis?

 

m.v.g. Jasika

 

PS. Links onder op het submenu staat ook nog: 'When the conversion is completed', met daaronder een keuzevakje met twee keuzes nl. 'Do nothing' en 'Shut down computer"

Dat lost ook niets op.

 

 

wm 1.jpg

wm2.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken het programma niet, maar als ik dit zie: 

Plaatje.jpg

 

dan heb je 'ergens' de opdracht gegeven van een iso-bestand te maken (en dat zal dan wel als My DVD.iso op je D-schijf staan.

Je hebt dus geen opdracht gegeven om te gaan branden, maar wel om het als een iso (soort bestand dus) op te slaan.

 

Je kan dan nadien wel met DVD die iso gaan branden (als je de weg weet), maar je kan natuurlijk even goed rechtstreeks laten branden i.p.v. die iso te laten maken.

Het moet ergens in je instellingen zitten denk ik.

 

(enfin: dit leid ik uit je plaatjes af. Iemand die DVD gebruikt kan dit verhaal bevestigen of ontkennen (of aanvullen :) )

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.