Ga naar inhoud

E-mail opslaan als document


zeerover

Aanbevolen berichten

Hallo

 

Ik werk met voor mijn e-mails met telenet en firefox en Vista.

Mijn vraag is nu hoe kan ik een bericht die ik binnen krijg opslaan als document inplaats dat ik die bij telenet moet klasseren in een bijzondere map.

Wanneer ik die nu aanklik in telenet om die op te slaan krijg ik in mijn documenten het teken van firefox maar bij openen staat er niets op mijn scherm.

Al vast bedankt voor de info

 

mvg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn schoonbroer werkt met een ander mail programma en sloeg mails op met de *.eml extensie. Hij krijgt deze extensie op zijn nieuwe pc ook niet meer open. Ik kreeg de *.eml wel open. Ik beantwoorde zogezegd de mail, selecteerde alles (Ctrl A), kopieerde (Ctrl C) en plakte (Ctrl V) dit voor hem in een Word document. Voor een *.doc bestand bestaan er veel programma's die dit allemaal perfect openen. Maar dit is wel een omslachtige manier. Ik hoop voor u dat u betere antwoorden krijgt!

aangepast door Broerke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Broerke

 

Ik had ook de procedure al gemaakt maar dan krijg ik alleen de tekst die op de mail staat. Maar ik bedoeld de mail in zijn totaliteit te kunnen copieren naar een map. Ik heb dat vroeger nog gedaan met een ander e-mail programma maar weet niet meer hoe dat gebeurde

 

bedankt voor de info

 

mvg

Link naar reactie
Delen op andere sites

naar je openingspost te oordelen maak je gebruik van webmail (je werkt dan dus op de computer van je provider) , en niet van een mailclient, een programma dus dat je mails op jouw pc overzet.

in dat laatste geval kun je in de meeste gevallen een mailbericht als .eml bestand elders op je pc opslaan, in het eerste geval gaat dat niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Falstring

 

Bedankt voor je antwoord. Ik werk dus met het mail programma van mijn internet provider. Wat ik wel kan doen is de e*mail copieren en dan plakken opeen word document maar dan krijg ik alleen de tekst maar niet de datum of de naam van de afzender en dat is jammer.

 

MVG;)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.