Ga naar inhoud

downloads


Stan Krolicki

Aanbevolen berichten

Reset de Store eens.

 

Sluit de store.

Typ in het zoekveld wsreset.

Klik met de rechtermuisknop op wsreset en kies Als administrator uitvoeren en bevestig met Ja.

Wacht totdat het 'zwart venstertje' verdwijnt en herstart de computer.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Beste,

Heb ik gedaan, nu voor de tweede keer (vroeger zonder de PC terug op te starten). Helaas !!

Ik heb de AGV-virusscanner en Windows defender en de firewall uitgeschakeld echter zonder resultaat.

Ik heb in taakbeheer de services van firewall uitgeschakeld ook zonder resultaat

mijn PC is een oud beestje (10 jaar) Ik heb ook een laptop van recentere datum.  Die heeft dat euvel niet ??

Wat ik wel weet dat na de upgrade van windows 7 naar windows 10.  Store het wel deed.  Ook na de latere update naar verjaardag.  Dus ligt het waarschijnlijk aan de latere updates ??

 

alvast bedankt voor uw hulp

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uren geleden, Stan Krolicki zei:

 er blijven nog steeds 28 items in de wachtrij met de vermelding "fout, zie details".

Eigenaardig genoeg waren er gisteren 29 items in de wachtrij ???

 

 

 

Maak daar eens een printscreen van en plaats die afbeelding in je volgend bericht. Hoe dat moet lees je hier.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, Stan Krolicki zei:

het euvel ligt aan een beschadiging van Windows10.

Dat was te verwachten. Ik had gehoopt dat het met de probleemoplossen op te lossen zou zijn. Je hebt dan uiteindelijk toch de radicale methode moeten aanwenden.

Bedankt voor het melden.

Ik sluit dan nu dit topic.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.