Ga naar inhoud

Spotify


kris400

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of dat het hier op zijn plaats staat maar ik had een vraag over spotify op mijn android (oneplus one)

 

Sinds lange tijd wou ik nog eens muziek afspelen via spotify op mijn smartphone.

Muziek afspelen lukt wel maar blijkbaar enkel in de shuffle modus en niet de nummers die ik zelf aanduid in een afspeellijst of opgezochte muziek. Dit kan wel op mij ipad. Ik ben op beide toestellen ingelogd met mijn facebook account.

Ik heb al geprobeerd om met mijn ipad uit te loggen en dan muziek afspelen op mijn oneplus, maar dan nog kan ik niet kiezen welke nummers ik afspeel.

 

Weten jullie misschien een oplossing?

 

Bedankt bij voorbaat!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dag Kris, 

 

Dat is helaas een beperking van Spotify zelf. Op computers en op tablets kan je met een gratis Spotify-account naar keuze liedjes selecteren, maar dat geldt jammer genoeg niet voor smartphones. Ik heb ook een OnePlus One en een gratis Spotify-account en ik kan ook enkel maar de Shuffle-modus gebruiken. Wel doet er een gerucht de ronde dat Spotify in 2017 ook smartphones de mogelijkheid zou geven om liedjes te selecteren, er is dus hoop. :)

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.