Ga naar inhoud

back up van documenten enz. van laptop naar laptop


Gast

Aanbevolen berichten

Mocht je denken dat Bullguard de boosdoener is kan ik op laptop met ssd ook eens Norton plaatsen en Bullguard verwijderen, maar zoals gezegd, ik heb Bullguard al eens uitgeschakeld en het werd ook niets.

Link naar reactie
Delen op andere sites

26 minuten geleden, justy zei:

We zouden inderdaad eens met een clean installatie kunnen proberen, maar ik zie eigenlijk niet in waarom het dan wel zou lukken. Jij wel ?

Eigenlijk heb ik hiermee ook niet het beste advies gegeven, het is veel verstandiger om een terug te keren naar fabrieksinstelling. dat is ook nog eens een stuk simpeler uit te voeren.

En ja de kans is bijzonder groot dat het probleem dan opgelost is. garanderen kan ik dat nooit natuurlijk want je kent het gezegde 'de uitzondering bevestigt de regel'.

 

24 minuten geleden, justy zei:

Mocht je denken dat Bullguard de boosdoener is

Neen, daar ga ik niet van uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Tja, fabrieksherstel....ik vind het moeilijk.....eigenlijk is het enige probleem dat met die externe harde schijf. Voor de rest loopt hij als een zonnetje. Als ik usb stick aanschaf van 256 GB is het probleem ook opgelost niet ? Er stond bovendien Windows 7 op. Dus nog een upgrade naar Windows 10. Bovendien, hoe begin ik aan fabrieksherstel ? Moet ik de licentiecode van windows 10 dan ook niet terug invoeren. PFFFF zit met veel vragen.............je leert er natuurlijk wel van bij

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je kunt leven met de situatie zoals ze nu is dan is dat voor ons ook OK natuurlijk.

 

Ik vraag me eigenlijk wel af of die SSD schijf al van bij aankoop van de laptop aanwezig was, dat lijkt me haast onwaarschijnlijk.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom ?    Laptop is vorig jaar aangekocht via  computerwinkel Diselco te Niel waar ik altijd mijn aankopen doe. Heb je iets speciaals gezien ? Winkel staat hier in wijde omstreken als DE computerwinkel. Over dat fabrieksherstel ga ik eens nadenken. Ik zal om te beginnen de handleiding als eens afdrukken van betreffende laptop. Je hoort er nog van (maar daar twijfel je niet aan zeker ?):). Toch al hartelijk dank voor Uw informatie, DE MANIER voor mij om bij te leren:thankyou-bor:

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, justy zei:

Waarom ? 

 

Omdat er tegenwoordig in de meeste gevallen naast een SSD ook nog een traditionele harde schijf aanwezig is.

Maar als de pc in deze samenstelling gekocht is dan zou je probleemloos naar fabrieksinstelling moeten kunnen terugkeren. Wanneer schijven vervangen worden dan gebeurt het al eens dat de recovery partitie niet meegenomen wordt of de inhoud ervan beschadigd is.

Ik heb wel degelijk een recover partitie op je SSD opgemerkt (zie Speccy).

 

2 uren geleden, justy zei:

Over dat fabrieksherstel ga ik eens nadenken. Ik zal om te beginnen de handleiding als eens afdrukken van betreffende laptop.

Dat is verstandig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb fabrieksherstel vanuit windows geprobeerd, loopt vast op 31 % en geeft dan foutmelding. Met de nul toets via laptop toshiba zelf en je geeft toestemming voor de harddisk zet hij zichzelf gewoon uit. Nu gij:adore:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.