Ga naar inhoud

back up van documenten enz. van laptop naar laptop


Gast

Aanbevolen berichten

Ik zie ook dat er naast de taal Nederland (België) ook nog andere talen geïnstalleerd staan. Dat zie ik aan het NLD icoontje in de systeembalk.

PCH002.jpg

 

Om te voorkomen dat je per ongeluk van toetsenbord taal wisselt raad ik je aan enkel de taal Nederlands (België) te behouden en dus alle andere talen onder Taal en tijd / Regio en Taal te verwijderen

Het icoontje in de systeembalk zal dan ook verdwijnen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bedankt voor de tip Taal en Tijd, is uitgevoerd. Anders is het gesteld met BullGuard. Ik veranderde de instelling en plugde externe harde schijf aan en ze kwam weer niet te voorschijn, laptop reageerde niet meer. Heb dan maar weer geforceerd moeten afsluiten met aan/uit knop. Heb nog verschillende keren geprobeerd met hetzelfde resultaat. Heb dan BullGuard op ssd laptop verwijdert en Norton geinstalleerd. Externe schijf komt  nu (voorlopig?) wel te voorschijn. Heb op andere laptop BullGuard geinstalleerd. Deze geeft (voorlopig) ook de externe harde schijf weer. We zullen afwachten wat het vervolg is, de kans zit er natuurlijk in dat ze op een andere keer weer niet herkend wordt

Link naar reactie
Delen op andere sites

42 minuten geleden, justy zei:

de kans zit er natuurlijk in dat ze op een andere keer weer niet herkend wordt

Ik vrees er een beetje voor, maar laten wee hopen dat alles OK blijft.

 

Hou je ons nog op de hoogte?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hou je zeker op de hoogte, tot nu toe driemaal geprobeerd op beide laptops en elke keer gelukt. Het is natuurlijk inderdaad de vraag of het blijft duren.......Mocht het zo zijn is Bullguard op één of andere manier de schuldige..........

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.