Ga naar inhoud

Game in full screen schakelt terug naar bureaublad


Melle123

Aanbevolen berichten

  • Reacties 105
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Zowel CCleaner als Speccy blijven nuttig.

CCleaner kun je regelmatig eens uitvoeren (beide functies).

Via Speccy hou je vooral controle over de temperaturen van de processor, moederbord en grafische kaart. Van zodra de ze van geel naar oranje overgaan begint het de foute kant op te lopen. Rood is alarm. Dan moet de koeling nagekeken worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Verzin eer je begint.

Denk iets langer na alvorens te antwoorden. Meer dan eens had je kunnen vermijden meermaals na elkaar te antwoorden.

Bij ieder antwoord krijgen we een mail. Dat kan dan lastig worden.

 

Alles wat je nu gevraagd hebt is normaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Het terugschakel probleem lijkt opgelost, dankdaarvoor. Alleen nu kom ik met het volgende probleem: gisteren heb ik een misklik gehad en perongeluk malware geïnstalleerd. Nu heb ik dat volgensmij allemaal in veilige modus verwijderd eerst met Windows defender, toen met malwarebytes, en nog een paar andere programma's waarmee ik het zelf moest verwijderen. Daarna  niks meer gevonden met die programmas. Maar nu springt mijn cpu gebruik van 4-25%. Wat raadt u mij aan?

aangepast door Melle123
Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.