Ga naar inhoud

fout melding bij maken back up


ajkappert

Aanbevolen berichten

  • Reacties 79
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Neen, we hebben het nog altijd over TestDisk.

 

1 uur geleden, ajkappert zei:

Ik heb inderdaad op enter gedrukt en dan kom ik weer bij het bekende rijtje Analyse etc.

Hier in dat keuze menu Advanced selecteren en dan ENTER, enz.  Zie mijn vertaling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe maar Repair MFT

 

En als je schijf dan nog niet toegankelijk is dan ga je best nog eens voor Rebuilt BS

 

PS. Gelieve er rekening mee te houden dat ik weldra offline ben tot +/- 18:00 u

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb Repair gedaan, komt het volgende scherm:

MFT and MFT mirror are bad, failed to repair them

OK  Enter

 

het volgende scherm:

Boot sector: status OK

Back up boot sector: status OK

sections are identical

A valid NFTS boot sector must be present in order to access any date, even if the partition is not bootable

 

Ik ga nu "rebuilt" proberen, je hoort van me.

Link naar reactie
Delen op andere sites

L.S.

Ik heb je bericht te laat gezien, ik zit niet steeds bij de laptop, probeer tussendoor ook wat te werken. Heb dus rebuilt geprobeerd, dit zijn de uitkomsten:

 

dr-xr-xr-x   0    0    0    16-11-16 .

dr-xr-xr-x   0    0    0    16-11-16 ..

dr-xr-xr-x   0    0    0     16-5-16 recycle.bin

dr-xr-xr-x   0    0    0     21-10-16  data

dr-xr-xr-x   0    0    0     21-10-16  file history

dr-xr-xr-x   0    0    0    16-11-16  system volume information

dr-xr-xr-x   0    0    0    16-11-16  Toshiba Tosh

dr-xr-xr-x   0    0    0    15-1-17     found.000

r-r-r            0    0   528  16-11-16  mediaID.bin

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik begrijp uw frustratie, ik zal een nieuwe externe schijf kopen, kennelijk is er nogal wat mis met deze en ik verdoe alleen maar uw kostbare tijd.

In elk geval bewonder ik uw uithoudingsvermogen en uw kennis over deze materie om steeds nog maar weer een mogelijke uitweg te vinden, fantastisch.

Hebt U misschien nog een suggestie wat ik zou moeten kopen?

Nogmaals hartelijk dank voor uw moeite.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, ajkappert zei:

en ik verdoe alleen maar uw kostbare tijd.

Daar hoeft u zich geen zorgen om te maken.

Ik had graag je ext. HDD hersteld gezien zodat je terug de beschikking had over de data die daar opgeslagen is. Het is niet de nieuwste schijf dat besef ik wel maar ik ben van een generatie die spaarzaam is groot gebracht. :xd:

Het is sowieso verstandig een nieuwe en grotere externe harde schijf aan te schaffen hoor, laat daar geen twijfel over bestaan.

Echter, moest die huidige externe schijf de mijne zijn dan zou ik het er nog niet bij laten zitten. Anderzijds ben ik er mij ook wel terdege van bewust dat het aanpakken van dit probleem niet zo evident is via deze weg. Aan de hand van een partitie manager is die schijf bijna zeker nog te redden indien je afstand neemt van de data die er op staat. Maar nogmaals, via deze weg is dat niet zonder risico om je daar bij te begeleiden omdat een foute schijfkeuze je huidig systeem om zeep helpt en dat wil ik nu ook niet op mijn geweten hebben. Niet dat het allemaal zo ingewikkeld is hoor maar in de fout gaan kan fataal zijn.

 

14 minuten geleden, ajkappert zei:

Hebt U misschien nog een suggestie wat ik zou moeten kopen?

Ik kan in deze niet partijdig zijn maar ik heb goede ervaringen met Western Digital Elements. Ik heb het gevoel dat een schijf van 1 TB (1024 GB) voor u groot genoeg is, te weten dat je huidige schijf slechts 160 GB groot is.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.