Ga naar inhoud

Megekko of Azerty??


Lipton

Aanbevolen berichten

 Ga binnen afzienbare tijd enkele upgrades uitvoeren aan mijn game pc. Normaal gezien zou ik voor de onderdelen binnenstappen bij mijn lokale IT shop maar ik heb eens een offerte gevraagd en die hun prijzen zitten dik 30% over die je kunt vinden op het internet. Dus daarom ga ik voor de eerste maal hardware bestellen via het internet...

 

Eerst kwam ik uit bij coolblue maar toen ik even buiten de grenzen ben gaan kijken, waren er toch nog grote verschillen.

 

De items die ik zou willen bestellen zijn:

 

- Corsair obsidian 750D  airflow edition of niet

- Corsair hx750i

- Asus gtx 1070 strix rog OC OF de 1080

 

Als ik de gtx 1070 kies koop ik deze waarschijnlijk wel bij Coolblue. Is het duurste onderdeel en zou die graag bij een 'Belgisch' bedrijf bestellen. Is trouwens maar 3 euro duurder. Een gtx 1080 is echter 60 euro duurder en daarvoor zou ik toch al wel eens willen uitwijken.

 

Voor de 2 corsair onderdelen is er te samen een verschil van 70 euro tussen NL en BE, wat ik GIGANTISCH veel vind voor een totaal bedrag van 320 euro.

 

Die wil ik dus in NL aanschaffen en ik twijfel tussen 2 winkels: Megekko en Azerty.

 

Qua prijs zitten ze dicht bij elkaar:

 

Megekko:  €320                                                            

Azerty.nl:  €330 (inclusief de -10€ verzendkosten)

 

Met de airflow edition is er maar €5 verschil

 

Bij schade bij levering komt Megekko voor €6 tussen bij retourneren (Totaal bedrag is €16),  Azerty €15.

 

Voor het prijsverschil moet ik het dus niet echt doen. Wat voor mij dus het belangrijkste is is de after sales.

En nu de hamvraag: Zijn er mensen die reeds defecte goederen hebben moeten terugsturen bij levering of tijdens de garantie periode bij één van deze 2 bedrijven?  Hoe was je ervaring hiermee? Hoe was je algemeen gevoel bij deze 2 bedrijven?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Lipton,

Als mensen hier suggesties vragen voor laptop onderdelen hoor ik anderen vaak azerty.nl zeggen.

Dit lijkt mij dus de beste optiie.

Zelf heb ik hier nog nooit iets bestelt.

mvg,

Jonas

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb zeker al een uur of 2 recensies doorzocht op tweakers XD

 

Het is echt meestal het ene uiterste of het andere.  Ofwel super goed, ofwel bar slecht.
Wat ik ook vaststel is dat azerty de afgelope dagen vaak negatieve reviews krijgt. Zou een probleem zijn met hun website en logins.

 

Best dus nog even wachten als ik voor Azerty zou gaan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.