Ga naar inhoud

Computer herstart constant


berckie

Aanbevolen berichten

Mijn pc is een msi all in one desktop ae2200. Mijn zoon was schoolwerk aan het doen en de pc schakelde zichzelf uit toen hij kwam eten. Daarna start ik d pc opnieuw en telkens start hij opnieuw op om de 5 seconden. In de veilige modus geraak ik niet meer. Heb al de bijhorende cd gebruikt om hem terug in de bestaande fabrieksinstellingen te zetten, hij start de procedure en doorloopt alles. Op het einde klik ik op ok, herstart pc maar hij heeft nog steeds dezelfde kuren en start om de 5 seconden opnieuw op. Ik kan nog drie zaken openen. Ik kan nog drie zaken openen via de f11 toets, de tab toets en de del toets...  wat doe ik het best nu? 

Heb het al eens voor gehad drie jaar terug maar toen kon ik via de veilige modus hem opnieuw aan de praat krijgen...

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb het idee dat het geen windows probleem is, vooral omdat herstel naar de oorspronkelijke versie dezelfde kuren geeft.

blijft dus over: hardware en/of de bios.

kast open maken, moederbord schoonmaken van stof etc, check of alle aansluitingen nog goed zijn en alle fannetjes draaien.

en vervolgens: neem de moederbord batterij een minuut of wat los

(liever nog: als het bord een cmos-jumpertje heeft zet dat dan even over het middelste en het nu vrije pennetje om alles in de bios te wissen)

ga bij herstarten de bios in en stel datum en tijd correct in. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.