Ga naar inhoud

outlook 2002 foutmelding


bert2010

Aanbevolen berichten

hoi,

 

outlook geeft plots foutmeldingen. De berichten in het "uit" vak worden niet meer verzonden.

Als ik een mail probeer te deleten, krijg ik ook weer een foutmelding .Screenshots zijn bijgevoegd.

 

Ik heb een telenet webmail gekoppeld aan deze outlook. Mijn mails blijven zitten in de webmail.

Als ik outlook afsluit, dan krijg ik de melding dat de mails niet verstuurd zijn. 

 

Ik heb al een *.pst  check gedaan zoals in bijgevoegde link beschreven, maar dit was geen oplossing

https://support.microsoft.com/nl-be/help/814441/-an-unknown-error-has-occurred-error-message-in-outlook

 

Enig idee wat dit kan zijn en hoe op te lossen?

 

aangepast door droske
Word document uit bijlage verwijderd
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb je Word document uit je bijlage verwijderd omdat op de 2de afbeelding duidelijk e-mail adressen getoond werden. Dat is geen goed idee.

Gelieve die adressen in die afbeelding onzichtbaar te maken en plaats de bijlage opnieuw.

Link naar reactie
Delen op andere sites

laat office zichzelf eens repareren, dat geeft vaak de oplossing.

zet alle office onderdelen uit.

ga start - configuratiescherm - programma's en onderdelen, rechtsklik op ms office 2002 en kies wijzigen.

je krijgt nu een optie om office te herstellen

is dat klaar, dan ga naar afsluiten en kies 'opnieuw opstarten'.

Link naar reactie
Delen op andere sites

net het herstel gedaan. De cd van office voor XP werd gevraagd. Die heb ik in de cd rom gestoken en het herstel werd goed beindigd.

PC terug opgestart, maar nog steeds dezelfde boodschappen.

In geen enkele map die ik heb aangemaakt, kan ik een mail deleten. Nu is mijn *.pst folder 1.9Gb groot en ik lees dat outlook slechts tot +-2g kan verwerken. Zou het daar iets mee te maken kunnen hebben?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gewoon je mappen leegmaken helpt niet om het .pst bestand te verkleinen. Het bestand dient achteraf gecomprimeerd te worden.

Wat je beter kan doen is oudere mails die je wil bewaren archiveren. Die komen dan in een nieuw .pst-bestand. Zo zou je bvb. een archief per jaar kunnen maken. Lees hier  meer daarover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.