Ga naar inhoud

Spyware.LokiBot


Aanbevolen berichten

  • Reacties 26
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

14 minuten geleden, droske zei:

Over de verschillende soorten Windows gebruikersaccounts bestaan veel misverstanden. Meer dan eens is een foute terminologie daar mede de oorzaak van.

Misschien brengt de volgende publicatie meer duidelijkheid:

Bron: http://www.vanduurenmedia.nl/EAN/9789059409477/Het_Complete_Boek_Windows_10,_2e_editie

 

Bedankt voor de tip.

Ik ga het eens grondig doorlezen.

Dank zij een vriend z'n PC kon ik via wat googlen een "ISO-image downloaden van de installatie-dvd van Win10". Het was de bedoeling om de functie "Toegankelijkheid" te vervangen door command-prompt. Helaas werkte ook dit niet...  Er stond ook ergens "systeemherstel" tussen, laatste herstelpunt was van voor ik gisterenavond mijn windows wachtwoord verving door een pincode("End of Disinfection").

Dit lukte blijkbaar wel,maar mijn windows wachtwoord werkte wel niet meer. Wat wel werkte was het microsoft-account wachtwoord dat ik deze voormiddag aangemaakt had. Gelukkig maar. Eind goed,al goed dus.

aangepast door tegenpool
typfout
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • abbs sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.