Ga naar inhoud

Problemen met internet verbinding


Melii

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Sinds een tijdje doet mijn laptop vreemd als het om de internet verbinding gaat.

Als ik thuis ben en een goed werkende Wi-Fi verbinding heb, geeft mijn laptop (soms) aan dat de verbinding beveiligd is en dan kan ik dus niet internetten.

Als ik vervolgens de verbinding verbreek en weer opnieuw verbinding maak dan geeft hij aan dat ik gewoon verbonden ben maar dan kan ik alsnog niet internetten.

De laatste optie is dan om de laptop opnieuw op te starten en dan maakt hij wel weer verbinding met het internet, maar het is echt vervelend als ik dit om de paar uur moet doen terwijl ik gewoon aan het werken ben op mijn laptop. Kunnen jullie mij helpen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

zou wel eens kunnen zijn dat je pc af en toe met een ander netwerk verbinding probeert te maken.

kijk nog eens naar de voorkeursnetwerken in configuratiescherm / netwerkcentrum.

sowieso ook doen:

1 maak de wifi router een minuut stroomloos door het stroomkabeltje uit de router los te nemen.

en

2

- ga configuratiescherm / apparaatbeheer, rechtsklik op je draadloze netwerkadapter en kies 'installatie ongedaan maken'

- sluit schermen netjes af en herstart de pc

- bij de herstart wordt de wifi-adapter nagelnieuw geïnstalleerd door windows.

- je zal wel even opnieuw de sleutel van je eigen netwerk moeten ingeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.