Ga naar inhoud

opschonen download map windows 10


frankdebruijn2

Aanbevolen berichten

Toepassingen: als je apps bedoeld: de installatiebestanden kan je gewoon wissen of - wat ik voor bepaalde progjes doe - ze in een aparte map opslaan zodat je ze later nog altijd zèlf hebt. (ooit ondervond ik dat ik een bepaald progje niet meer op het net terugvond en sindsdien doe ik dat nogal wel eens)

Dit voor het geval je schijf crasht, je progje brak wordt en je het opnieuw moet installeren,....

 

Updates: bedoel je windows-updates?  zo ja: eenmaal die geïnstalleerd kan je die verwijderen - die blijven wel lang genoeg op hun site staan.

Al kan je voor dit laatste beter werken met windowsknop - typ in: Cleanup en dan kan je verder met 'schijfruimte vrijmaken door onnodige bestanden te verwijderen'

Hier klik je per schijf op, dan wordt je schijf gescand en krijg je te zien wat je allemaal kan aanvinken of niet. Er is ook een knop Systeembestanden opschonen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.