Ga naar inhoud

kan programma niet verwijderen


nine

Aanbevolen berichten

Er zal zwaarder geschut nodig zijn.

 

Indien je bepaalde software niet verwijderd krijgt kan je altijd eens REVO uninstaller (klik erop) proberen. Klik in die webpagina op de licht blauwe knop FREE DOWNLOAD.

Installeer het programma en vink tijdens de installatie eventueel ongewenste extra software uit.

 

Handleiding in bijlage. Handleiding Revo Uninstaller

Deze handleiding is nog niet aangepast i.f.v. de huidige versie van Revo Uninstaller maar zeker nog goed bruikbaar.

In de eerste fase van het verwijderingsproces maakt Revo gebruik van de uninstaller van Windows. Indien er na afloop van die eerste fase (zie afbeelding 4 in de handleiding) gevraagd wordt op de computer opnieuw op te starten dan moet je dat weigeren en de procedure van Revo gewoon verder zetten. Zie vanaf afbeelding 5 in de handleiding.

Herstart na afloop de computer.

 

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Normaal gaat dit snel en is er geen sprake van een uur.

Via taakbeheer stilleggen en nog eens opnieuw proberen.

Eerst probeert Revo te werken met de uninstaller van het programma-zelf - maar als hij daarop strop loopt (als ook die brak is), kan het zijn dat hij in een loop blijkt zitten.

 

 

17 uren geleden, droske zei:

Het programma verwijderen lukt dus voorlopig niet, maar heb je 'herstellen' al eens geprobeerd?

al geprobeerd?

 

edit: heb je een aantal dingen ook al geprobeerd uit te voeren in Veilige modus?

Veel kans dat - als je het probeert te verwijderen vanuit Veilige Modus - het wel gaat lukken...

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

in mijn oren klinkt het net of de harde schijf wat moeilijkheden heeft.

ik neem aan dat er op die cd van  Corel Paint shop geen krassen of vette vingers zitten want dat kan ook soort gelijke symtomen vertonen.

heb je 1 harde schijf (hdd) in je pc of meerdere?? en is/zijn die in goede conditie (regelmatig defragmenteerd, geen junk files aanwezig) 

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb een nieuwe pc van juni, en ik heb schijf C, D, en E en blijkbaar heb ik nu ook nog een locale schijf Z

 

de schijf van m'n programma psp is in prima conditie en altijd veilig opgeborgen in de daarvoor bestemde etui...

 

veilige modus, daar heb ik wel van gehoord maar hoe ik dat moet doen, geen idee...

 

dit programma "REVO Uninstaller staat nu zo'n kleine 3 uren te draaien, dus daar ga ik uit maar dan moet ik m'n pc afsluiten want ik kan dat niet stoppen, hij draait lustig verder, dat had ik ook met de unistaller van psp zelf ook...

 

ik hoop dat jullie me kunnen helpen want dit is iets waar ik niet uitraak...

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 minuten geleden, nine zei:

ga ik uit maar dan moet ik m'n pc afsluiten

Hoeft niet:

 

druk tegelijk op CTRL, alt, delete en je krijgt de kans om naar Taakbeheer te gaan:

(druk dus onderaan op Taakbeheer)

 

daar open je (als het al niet open staat) het tabblad processen

klik daar Revo Uninstaller aan  (zal wel ergens bovenaan staan)

nu: ofwel onderaan: op Beëindigen klikken  en Revo wordt afgesloten.

   (ofwel: rechts klikken op Revo en je vindt er ook Beëindigen - wees wel voorzichtig in dat scherm als je het niet kent, beëindig alleen Revo)

 

 

Opstarten in Veilige modus:

druk rèchts op de windowsknop (taakbalk, links onderaan)

naar Opdrachtprompt (als administrator)

bevestig de vraag die je vanzelf krijgt (popupje met : Wil je toestaan dat ...)

vul dan (in het zwart-wit schermpje) in:   msconfig en enter

dan naar het Tabblad Computer opstarten en vink daar Opstarten in Veilige modus aan (minimaal)

(sluit vooraf je andere programma's want nu moet je systeem herstart worden)

 

Na het herstarten: probeer of je het programma nu wèl kan verwijderen

 

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Kun je eens zeggen wanneer REVO uninstaller niet meer opschiet? Vergelijk het eens met de afbeeldingen in de handleiding, zo kun je ons bv zeggen bij welke afbeelding (3, 4 of 5, enz) het programma blijft hangen. Of maak eens een screenshot van dat venster van Revo en plaats het in een volgend antwoord.

aangepast door droske
typefoutje hersteld
Link naar reactie
Delen op andere sites

amaai, wat een gedoe, ik ben in veilige modus gegaan en heb gedaa wat hierboven stond maar telkens starte m'n pc terug op in veilige modus dus kon ik niks meer doen, daarstraks is m'n pc-boer geweest en heeft de boel draaiende gekregen maar ik moet wel een nieuwe psp aanschaffen, nu draait die alleen als ik het besturingssysteem voor de videokaart (of iets in die aard) uitschakel...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 2-3-2017 om 16:39, nine zei:

amaai, wat een gedoe, ik ben in veilige modus gegaan en heb gedaa wat hierboven stond maar telkens starte m'n pc terug op in veilige modus dus kon ik niks meer doen,

Dan moet je de omgekeerde bewerking doen van wat Passer je gezegd heeft.

aangepast door droske
Link naar reactie
Delen op andere sites

ja het werkt maar enkel als je de sturing van de videokaart uitsluit...als je het programma installeert dan blijft hij hangen op het installeren van de modules...

 

en de omgekeerde bewerking...dat snap ik niet echt...aan msconfig kon ik niet meer aan...dat doe ik met zoeken maar nu bleef de pop-up blanco...de pc-boer wist gelukkig waar ie eraan kon raken...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.