Ga naar inhoud

kan programma niet verwijderen


nine

Aanbevolen berichten

  • Reacties 28
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

geen sorry aub, ik ben allang blij dt ik al zo vaak geholpen ben en m'n pc-boer is een oude vriend en die komt dit gratis doen, maar hij woont wel een eindje hiervandaan maar hij moest toch deze kant op, dus dat viel mee en ik was blij hem nog eens te zien...

 

ik ga dat direct doen voor het geval ik dat de volgende keer nog moet gebruiken

 

bedankt Passer, ik heb vandaag in ieder geval weer wat bijgeleerd

 

Nine

Link naar reactie
Delen op andere sites

omdat het terug in orde was, zal hij het wellicht zo gezet hebben (maar voortaan weet jij het nu ook hé?)

 

enne: kon je het programma in Veilige Modus nu wel verwijderen? (of probeerde je dat - met het hele gedoe - niet en bracht je hem maar direct naar die pc-boer?

Link naar reactie
Delen op andere sites

ja hoor, dat was gelukt, het staat er nu terug op maar is al meer dan 10 jaar oud, het wordt tijd voor een nieuwere versie...ben nog even aan het zoeken of ik de allernieuwste wel ga nemen....schijnen problemen met filters te hebben...

 

nee, nee Passer, ik sla niet rap in paniek, maar ja, ik kon jullie niet bereiken, dus ja, moest er iemand anders komen hé, zo ver reikt m'n kennis niet...

 

hij werkt nu, ik heb net een extra les ingeleverd, dus we kunnen nog even verder, het is allemaal weer spic en span... fijne avond nog

 

Nine

les429.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb van vandaag de allerlaatste versie van psp aangekregen en geinstalleerd, ging vanzelf en pspx2 is eraf, de pc-boer heeft met teamviewer geholpen om de restanten eraf te halen... hij draait als nooit tevoren, ik ben weer een gelukkig iemand,

 

iedereen van harte bedankt om te helpen, ik weet dit zeer te waarderen....

 

Nine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.