Ga naar inhoud

Mindful van Felitec inc.


Amonra

Aanbevolen berichten

Ik heb nog een vraag; Ik had op de oude Pc een calender program "MindFul van Felitec" waar ik de verjaardagen in had staan .Die kan ik niet meer terug vinden alles geprobeerd ook via de Docking- Station de oude HD schijf, het oude  program geprobeerd maar nee hoor. Wat kan ik nog meer ondernemen??

 

amonra

Link naar reactie
Delen op andere sites

De beste verjaardagskalender is een papieren verjaardagskalender die je invult en daarna op de wc hangt. Daar kom je immers iedere dag. Een papieren kalender gaat makkelijk 30 jaar mee en zal nooit crashen.

 

Er zijn natuurlijk genoeg andere agenda tools, zoals droske al aangeeft.

Als jij heel erg gehecht bent aan het programma Mindful van Felitec, dan kun je dat opnieuw downloaden en dan installeren op je nieuwe pc.

Een programma downloaden doe je bij voorkeur via de website van de maker van die software. Maak a.u.b. geen gebruik van Softonic om software te downloaden, want dan krijg je er vaak ongewenste software bij. Ik zag in de logbestanden die je voor abbs postte, dat je regelmatig Softonic bezocht. Niet meer doen!

Felitec is de maker van Mindful. Dus ga je voor die software naar de website van Felitec: http://www.felitec.com/software-products/password-manager/index.php

En hier vind je een handige FAQ (veel gestelde vragen en antwoorden) over Mindful: http://www.felitec.com/software-products/password-manager/faq.php

 

Je licentie voor Mindful waarvoor je in een ver verleden betaald hebt, loop nooit af. Het is een eeuwigdurende licentie, en die licentie geldt ook voor nieuwere versies van Mindful.

In de FAQ staat ook waar het programma Mindful zijn data opslaat. Lees alles even door, dan weet je meer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ga dit programma zelf niet installeren. Je zult het moeten doen met de info uit de FAQ, waarvoor ik je een link heb gegeven.

De ingevulde kalender staat op de harde schijf van je oude computer. Als je op de nieuwe pc dezelfde versie van Mindful hebt geïnstalleerd, dan kun je er op die nieuwe pc achter komen, waar Mindful zijn gegevens van die kalender heeft opgeslagen.

Klik in de FAQ op "I just purchased a new computer..." 

Lees alles goed door. Als je er met die informatie nog niet uitkomt, dan kan ik je niet verder helpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.