Ga naar inhoud

skype doet het niet op mijn pc


maikel

Aanbevolen berichten

heey luitjes misschien kunnen jullie mij helpen?

ik heb Windows 7 op mij pc en de downloads slaat die allemaal op de hoofdschijf dus ook skype maar elke keer als ik skype download en wil openen loopt die vast hoe kan dat? verwijder ik hem weer download hem opnieuw gebeurt weer het zelfde

hoe kan ik de die downloads van de hoofdschijf naar andere schrijf krijgen dus elke keer als ik wat download dat die bvb op hardeschrijf E komt ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

IN Win 7 kan je de plaats van je downloads zelf bepalen. Ga via de drie streepjes rechtsboven (= instellingen) naar het keuzeschermpje en kies daar voor "Opties" - dan "Algemeen" en op dat werkblad kan je de locatie van de downloads zelf instellen. In dit geval zou je daar dus de E-schijf en eventueel een map op die schijf kunnen selecteren. Misschien handig om op die E-schijf vooraf ook een map "Downloads" aan te maken. Zo kan je makkelijker selecteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.