Ga naar inhoud

Wachtwoord externe harde schijf


Aanbevolen berichten

Ik zou graag een wachtwoord instellen voor mijn externe harde schijf en usb stick. Elke keer je de externe harde schijf of usb stick aansluit op de pc zou er moeten een wachtwoord gevraagd worden. Ik heb al enkele programma's geprobeerd maar die geven niet het resultaat dat ik wil. 

Weet er iemand hoe ik dit kan instellen of welk programma ik hiervoor moet gebruiken?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Voetbalzettie,

allereerst  :welkom:op het forum!

Welk besturingssysteem heeft u?

Misschien kan u Folder Lock gebruiken.

Zelf heb ik hier nog geen ervaringen mee.

(onveilige linken verwijderd, Passer)

 

 

mvg,

Jonas

aangepast door Passer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb windows 7 professional service pack 1. 

Bedankt voor de link naar het programma en zou ik met dat programma de volledige schijf kunnen beveiligen?  Het is de bedoeling dat als je de harde schijf opnieuw aansluit, je bij het klikken op de letter van externe harde schijf een wachtwoord moet ingeven. De programma's die ik tot nu toe gevonden heb beveiligen mappen of bestanden maar deze blijven wel zichtbaar, je kan ze gewoon niet openen.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uren geleden, Passer zei:

Waarschuwing aan allebei: vermijd Softonic want daarmee download je niet alleen een bepaald programma maar tegelijk ook een boel rotzooi!  (malware)

't is maar dat je 't weet...

Ohh oeps daar was ik niet van op de hoogte. Sorry!

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.