Ga naar inhoud

doc xls openen vanuit onedrive op pc lukt niet meer


GerryP

Aanbevolen berichten

hallo,

 

Als ik een doc of xls in mijn onedrive-map op mijn pc probeert te openen of een nieuwe doc/xls probeer op te slaan lukt dit niet meer. Word of excell openen doch geven een leeg nieuw document, excel-sheet. Een pdf openen vanuit de onedrive map op mijn pc lukt dan weer wel.

Als ik dezelfde doc of de xls vanuit onedrive via de url probeer te openen lukt dit dan weer wel.

 

Iemand een idee hoe ik dit zo gemakkelijk mogelijk oplos zodat ik vanuit de map onedrive bestanden deze bestanden opnieuw kan openen of er nieuwe in opslaan ?

 

Bedankt alvast voor de reacties,

 

Gerry

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 9-4-2017 om 11:30, kweezie wabbit zei:

Ter informatie voor de lezer.

Deze topic is het vervolg van cirkel naast cursorpijl blijft draaien vanaf opstart pc.

 

Daar werd reeds een tip gegeven.

Heb je de tip van Jonas al geprobeerd?

Wat is het resultaat?

Bedankt aan allen probleem is nu uiteindelijk opgelost geraakt. Het lag niet aan one-drive dat ik eerst inderdaad opnieuw geinstalleerd heb. Het is wel gelukt toen ik office heb verwijderd en daarna terug opnieuw geïnstalleerd. Alleszins bedankt voor de tips !

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.