Ga naar inhoud

AMD kan niet worden geinstalleerd


FlyForFunGamer

Aanbevolen berichten

Als je met het advies van nokiaprox aan de slag wil, dan kan je HIER terecht voor alle drivers van je notebook. Echter zoals dat zo vaak het geval is tegenwoordig lijkt, gezien versienummer ( 15.20.1055.0 ), de daar aangeboden VGA driver eerder een opgewaardeerde Windows 8 driver te zijn. Maar dat kan ik niet bewijzen.

Dit is een rechtstreekse downloadlink van die VGA driver.

Het is een ZIP bestand dat je na de download nog moet uitpakken in een nieuw mapje.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 32
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

oke ik ga dit laatste antwoord even negeren maar zeker onthouden.

Reden?

Het is, voor nu, opgelost!

mijn game heeft geen lag meer en ik krijg ook geen meldingen meer.

Ik denk dat de reden is geweest omdat ik steeds de verkeerde dingen heb gedaan.

Hiermee bedoel ik te zeggen:

 

ik ging naar apparaatbeheer om vervolgens handmatig mijn beeldschermadapters bij te werken. Hier ben ik al eerder mee bezig geweest maar schijnbaar met de verkeerde...

Er staan er namelijk 2 in mijn lijst:

*AMD Radeon HD 8550G+ HD 8750M Dual Graphics

*AMD Radeon HD 8750M

 

tot zojuist stond er bij de tweede een uitroepteken en ik had van anderen gehoord dat deze dus bijgewerkt moest worden. compleet de bovenste negerend ben ik hier te vergeefs mee aan de slag gegaan. Ik heb dus net de bovenste bij laten werken en opnieuw opgestart en nu is het uitroepteken bij de 2e ook verdwenen. Ook heb ik geen meldingen meer gehad!

 

Nu is mijn vraag natuurlijk nog wel... Hoe kan ik voorkomen dat dit nog een keer zal gebeuren? en weet je nu dan ook wat er daadwerkelijk verkeerd was.

 

in ieder geval bedankt voor al jullie hulp!

Hopelijk tot nooit meer ziens XD

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, FlyForFunGamer zei:

Nu is mijn vraag natuurlijk nog wel... Hoe kan ik voorkomen dat dit nog een keer zal gebeuren? en weet je nu dan ook wat er daadwerkelijk verkeerd was.

 

 

Ik denk dat je zelf het antwoord gegeven hebt.

7 minuten geleden, FlyForFunGamer zei:

Ik denk dat de reden is geweest omdat ik steeds de verkeerde dingen heb gedaan.

Hiermee bedoel ik te zeggen:

 

ik ging naar apparaatbeheer om vervolgens handmatig mijn beeldschermadapters bij te werken. Hier ben ik al eerder mee bezig geweest maar schijnbaar met de verkeerde...

Er staan er namelijk 2 in mijn lijst:

*AMD Radeon HD 8550G+ HD 8750M Dual Graphics

*AMD Radeon HD 8750M

 

Mijn advies... Zolang alles goed werkt afblijven.

Als je het niet kunt laten om handmatig te gaan updaten dan moet je ALLE beeldschermadapters updaten. Bij u zijn er dat niet één maar twee.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Gast sloot dit topic
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.