Ga naar inhoud

Creators


ed97

Aanbevolen berichten

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

Is de creators update door Windows zelf gestart (aangeboden) of heb je zelf initiatief genomen. En in dat laatste geval, hoe ben je tewerk gegaan?

Heb je dit venster ook zien verschijnen:

58f0c217e7532_Windows10Creatorsupdate009.jpg.22f0871babf00277259954d4dfd9b303.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

- Updatestatus

- Ja, laten zien hoe het moet
- Website voor het downloaden van software
- Update now 

- enz...
Ja bovengenoemd venster gezien.
Nog eens voor alle duidelijk:

Alles werkte normaal tot venster 3: Windows 10 wordt bijgewerkt
Bij 100% schakelt hij NIET door naar venster 4 maar terug naar 1 en dat zonder enige foutmelding.
Foto venster 4 komt van het net, zelf heb ik het dus niet gezien.

aangepast door ed97
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meen te zien dat je de Windows update service recent vernieuwd hebt. Klopt dat?

Zijn alle randapparaten afgekoppeld tijdens het uitvoeren van de Creators update?

Heb je recent een nfc /scannow uitgevoerd?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik meen te zien dat je de Windows update service recent vernieuwd hebt. Klopt dat?
Weet niet goed wat je hiermee bedoelt? Heb je het over een soort fix-it voor updates dan is het antwoord: neen

Zijn alle randapparaten afgekoppeld tijdens het uitvoeren van de Creators update?
Ja

Heb je recent een nfc /scannow uitgevoerd?
Neen
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Image1.jpg.c8fd2bd291aad40536618dbdcfd46729.jpg

1: Lijkt me raar
2: Als ik twee klik krijg ik dus lijst 3.
De laatste update is bij mijn weten van 12/4, dus dit lijkt te kloppen (of zijn er meer?).
Daarnaast zijn er op 12/4 nog 33 Office updates.
Heb nog eens laten scannen maar niets gevonden.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat er iets bijzonders mee was dat had ik in de Speccy log gezien. Mogelijk heeft de aanzet van de Creators update er iets mee te maken.

 

Doe eerst dit eens:

Klik met de rechter muisknop op Start en kies Opdrachtprompt (administrator) of Windows PowerShell (Admin)

Typ sfc /scannow en druk enter. (let op de spatie voor de / )

Alle Windows systeembestanden worden nu gecontroleerd op fouten en indien nodig vervangen door een correcte versie.

Hou het Windows installatie medium bij de hand (als je er een hebt) want er kan om gevraagd worden.

Na de scan krijg je een overzicht van de resultaten en een verwijzing naar een CBS logbestand.

 

Wanneer u de melding krijgt: "Er zijn geen schendingen van de integriteit gevonden", voert u onderstaande niet uit. Krijgt u wel foutmeldingen, dan kan u onderstaande uitvoeren zodat we in een logje naar je problemen kunnen zien.

 

Typ nu findstr /c:"[sR]" %windir%\Logs\CBS\CBS.log > "%userprofile%\Desktop\sfcdetails.txt" en druk enter.

Let op de spatie voor de / en %windir% en voor en na de >.

Nu zou je op je bureaublad het bestandje sfcdetails.txt moeten zien.

Voeg dit bestandje als bijlage toe aan een volgend bericht.

Hoe je een bijlage toevoegt aan een bericht, kan je lezen in deze handleiding.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Via fix-it en sfc zijn een paar fouten gerepareerd maar updates bleven in een knoop zitten.
Dan maar de grote middelen: Windows ISO (Creators zit inbegrepen) en clean install.
Alles loopt nu als een zonnetje.
De hulp heeft spijtig genoeg niet geholpen maar toch erg bedankt.
Kan op slot.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.