Ga naar inhoud

Creators


ed97

Aanbevolen berichten

Bij installatie gaat het goed tot scherm 3.
Normaal moet dan scherm 4 volgen maar in plaats daarvan springt hij terug naar scherm 1.
Als men "nu bijwerken" klikt begint hij opnieuw te downloaden . . . en blijft dus in een eindeloze lus draaien. 
Iemand idee?


Creators.thumb.jpg.70896ae397d28b86667fd14a565daac6.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 20
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Populaire dagen

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

- 36 MB gebruikt, 64 MB beschikbaar. Zie niet direct dat vergroten een oplossing zou kunnen zijn. Ben trouwens een beetje huiverig om in te grijpen in de partities.
- Systeempartitie kan alleen maar verkleint worden. Ik vermoed dat ik C eerst moet verkleinen met 300MB maar wel zodanig dat deze 300MB naast de 100MB staat anders kan men beide niet samenvoegen maar hoe zorgt men ervoor dat dit effectief gebeurt?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die moet idd vergroot worden, want bij de upgrade vereist Windows méér (lees even https://www.pc-helpforum.be/topic/66332-windows-update-werkt-niet

 

Je moet dus idd eerst een aantal Mb van de C afnemen (aan linkerkant!)

 

Hoe je tewerk gaat en waarvoor je moet opletten vind je in dat topic. Ik vermoed dat je een MBR-schijf hebt dus alles wat in het midden staat over GPT en de MSR-partitie is voor jou niet van belang.

 

Heb je vragen?  stel ze dan maar hé

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ziehier mijn SSD schijfje:

PCH001.jpg.7ad24ece628b2b3510b0511ec3a07765.jpg

 

Ik heb enkel dagen geleden de Creators update uitgevoerd. Verder ook nooit enig probleem met upaten of wat dan ook.

 

Download en installeer Speccy.

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Wanneer, tijdens het installeren van Speccy, de optie aangeboden wordt om Google Chrome of Google Toolbar "gratis" mee te installeren dien je de vinkjes weg te halen, tenzij dit een bewuste keuze is.

 

Speccy.PNG

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.