Ga naar inhoud

Thunderbird kwijt


ameya

Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Ik heb vandaag een gmail-account aangemaakt en wat fout gedaan. Nu is mijn Thunderbird-programma volledig verdwenen! Hoe kan ik dit terugkrijgen? Ik heb wel nog een oude laptop met thunderbird en alle gegevens erop maar snap niet hoe ik die kan overplaatsen naar mijn andere laptop. Kan iemand me dit simpel uitleggen want ik heb het hele net al doorzocht en snap de werkwijze totaal niet. Ik gebruik die gmail enkel voor Facebookaccount en wil thunderbird als mijn emailprogramma gebruiken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat versta je onder een gmail-account aangemaakt? had je al een account maar heb je dat ingevoegd in Thunderbird?

 

Thunderbird is een stukje software dat op je computer geïnstalleerd is  en dat verdwijnt niet zomaar. ben je zeker dat het niet meer op je computer staat?

 

ben je Windows 8 of 10 gebruiker?

Klik dan op het zoeken icoon naast de windows knop en typ in het zoekenvenster thunderbird.

Wordt het getoond in het resultaten venster?

Klik er dan op. Opent Thunderbird zich of ......?

 

2017-04-15_11h03_01.thumb.png.5487b1d90edcaf6e0506133a3a3c78ce.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hartelijk dank voor je snelle antwoord clarkie!;)

Thunderbird is op mijn laptop met windows 10 erop verdwenen. Met de knop "zoeken" kan ik niets meer terugvinden. Ik meen me te herinneren dat er bij de aanmaak van het gmailaccount ergens stond: ik wil mijn oude e-mail gebruiken (iets in die aard) en daar heb ik niet op geklikt. 
De oude laptop waar Thunderbird nog op staat draait op Windows 7.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.