Ga naar inhoud

pc valt steeds uit


Aanbevolen berichten

dag allemaal ,

 

eesrt en vooral , ik ben geen pc kenner , maar zit met het volgende . Al geruime tijd valt mijn pc zomaar uit. Soms wel , soms niet . als hij dan uitvalt wil hij niet direct terug "helemaal" opstarten en valt hij soms na een paar seconden al terug uit. Geef ik hem een paar minuutjes tijd lukt het weer wel. Nu , ik gebruik hem vooral om muziek mee te maken . heb dan ook alle usb poortjes in gebruik . Ik dacht eerst dat het daaraan lag maar dat blijkt niet zo te zijn. wat kan dit zijn. iemand een idee ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als de pc uitvalt, krijg je dan een blauw scherm met een foutmelding?

Start de pc automatisch weer op nadat hij is uitgevallen?

 

 

Download en installeer Speccy. (als je het nog niet hebt)

Speccy is er ook in Nederlandstalige versie, bij de installatie (of update) kan je de taal wijzigen van Engels naar Nederlands ... als je op het driehoekje klikt, krijg je een uitrolmenu waarin je Nederlands kan selecteren.

 

Vink bij de installatie alle aangeboden extra's uit!

 

Start nu het programma en er zal een overzicht gemaakt worden van je hardware.

Als dit gereed is, selecteer je bovenaan "Bestand - Publiceer Snapshot" en vervolgens bevestig je die keuze met " Ja ".

In het venster dat nu opent krijg je een link te zien, kopieer nu die link en plak die in je volgende bericht. Zo krijgen we een gedetailleerd overzicht van je hardware.

Meer info over deze procedure lees je HIER.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een ernstig probleem met de koeling van je systeem.

De processor draait slechts op 40% van zijn capaciteit en toch wordt hij 80° net als het moederbord.

 

Te hoge temperaturen van een PC / laptop worden meestal veroorzaakt door stofophopingen binnenin.

Deze stofophopingen kunnen de ventilatieopeningen blokkeren met oververhitting tot gevolg.

Daarnaast kunnen ze ook kortsluitingen veroorzaken.

Om het stof op een veilige manier te verwijderen verwijzen we graag naar deze uitleg.

Neem de tips grondig door en doe het nodige om je systeem stofvrij te (laten) maken…nadien kan je ons dan de nieuwe resultaten van Speccy bezorgen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.