Ga naar inhoud

Aanschaf computer (switch van 20 jaar Mac naar PC)


Aanbevolen berichten

Persoonlijk denk ik niet dat de R7 1800X het prijsverschil waard is - de R7 1700X is al erg snel en in de praktijk ga je het verschil hoogstwaarschijnlijk niet merken. Ook is een GTX 1050 Ti of GTX 1060 absoluut voldoende voor grafische toepassingen - een GTX 1070 is in dit geval enkel interessant als je serieus gaat gamen. Dat brengt het totaalbedrag ook serieus naar beneden. Wat het geheugen betreft zullen Ryzen moederborden binnenkort een BIOS update krijgen die andere snelheden zullen ondersteunen, zowel 3000 als 3200 MHz is dus prima. XMP is een technologie die enkel wordt gebruikt bij Intel-processoren, daar hoef je je dus geen zorgen om te maken. Wat de prijs betreft zal je - inclusief assemblage en verzending - wellicht het goedkoopst af zijn bij Alternate (België) of Azerty (NL), al betaal je wel serieuze verzendkosten bij Azerty. Kijk ook even in mijn vorig bericht met het systeem dat ik voor je samenstelde bij Alternate.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dankjewel.
Het is voor mij erg moeilijk om een beslissing te maken omdat er zo veel is om te vergelijken.
Voor video wil ik wel graag vlot in 4K kunnen werken. Waarschijnlijk zal ik Magix Video Pro X gebruiken.
Ik wil ook graag dat mijn computer toekomstbestendig is.
Het is een beetje een dilemma voor me: over een paar dagen verloopt de aanbieding van de lokale computerwinkel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Een uitstekende keuze. :) Lokale computerboeren zijn jammer genoeg meestal erg prijzig vergeleken met de grotere online winkels, maar je hebt er natuurlijk wel het voordeel dat je er gemakkelijker terecht kunt voor problemen en garantieafhandeling.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.