Ga naar inhoud

Telkens Compatibility melding


james48

Aanbevolen berichten

Hallo, telkens als ik een Excelprogramma opstart verschijnen er Compatibility of Default meldingen.

 

Ik heb ook gekeken of mijn Extensie misschien niet goed benoemd was, maar dat ik ook goed?

 

Kan iemand advies geven om het programma compatible met Excel te maken alsjeblieft?

 

590058ca482ff_Compatibilitywarning_.thumb.png.2302aca8fe4a1745f67f3094c0b04a80.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Passer, bedankt. Ik had de instructies die in jouw bericht staan reeds uitgevoerd, maar zonder positief resultaat.

ik heb inmiddels ook een email verstuurd naar de zaak waar ik het programma gekocht heb.

Ik kan daar morgenmiddag terecht en hoop dat zij via TeamViewer het probleem kunnen oplossen, ik laat je het resultaat weten.

 

Groet,

James48

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op ‎26‎-‎4‎-‎2017 om 11:39, Passer zei:

Klik hier onderaan eens open: Plaatje.jpg.999ac63c3d7c69d6ad3e267c51b7021f.jpg

 

Beste Passer,

 

Ik heb de stappen die jij hebt beschreven nogmaals uitgevoerd. Het probleem is nu opgelost. Ik had de 'ok' knop, bij de stap die ik hierboven heb gequote, niet gezien en dus niet ingedrukt. Dit is waarschijnlijk de reden waarom het de eerste keer niet goed werkte.

 

Zoals ik in mijn eerste vraag aangaf kreeg ik ook een 'compatibility-mode' melding. Dit is ook opgelost. Deze melding kwam in beeld omdat ik het bestand had gemaakt in een oudere versie van excel. Door het bestand te converteren naar de 2016 extentie is deze melding verdwenen.

 

Bedankt voor de gouden tip!

 

Grt,

James

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.