Ga naar inhoud

Surface 4 en Surface 5


Aanbevolen berichten

Mag ik je een vraag stellen. Ik zou een nieuwe laptop willen kopen en daarbij gaat mijn voorkeur naar een Microsoft Surface 4 Pro met 256 gb en 8mb en een I7 "https://www.microsoftstore.com/store/mseea/nl_BE/pdp/productID.326607500?icid=eea_Surface_Cat_ModG2_SP4_5.2.17". Ik zou deze kopen omdat dit ook een tablet is. Denkt u dat dit een goede laptop is? k heb momenteel een Medion Akoya P7818 met Intel Core I3 3210M CPU 2.50 GHZ, 8 GB Ram en 64x processor. Mijn vraag is welke Microsoft Surface komt hiermee overeen en welke is sneller dan mijn huidige laptop? Ik zoek wel een Surface die merkelijk vlugger is dan mijn huidige laptop maar ik doe er zeker en vast geen zware spelletjes op. Internet moet zeker vlug zijn.

En tweede vraag. Zou je wachten op de nieuwe Surface 5 Pro die normaal gezien in de herfst uitkomt maar wetende dat ze momenteel al 20% mindering geven op de prijs van de Surface 4 Pro?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Microsoft heeft aangekondigd dat er voorlopig geen Surface 5 Pro zit aan te komen - voor de nabije toekomst zal de Surface 4 Pro dus het meest courante model zijn. Met vrijwel elke Surface ga je er op vooruit, aangezien de SSD-opslag in de Surfaces sowieso een merkbare snelheidsboost zal opleveren vergeleken met je Medion. Enkel de modellen met 4 GB RAM en 128 GB opslag zou ik niet aanraden, omdat je toch anders met een geheugen- en opslagtekort gaat zitten.

 

In jouw geval zou ik kiezen voor het Surface model met een i5 processor, 8 GB geheugen en 256 GB SSD opslag. Deze kost net geen 1300 en is erg fijn en snel toestel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.