Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Geachte Heer,

Ik gebruik windows 10 en Mozillaa Firefox als browser met als zoekpagine Google.be geen Google Chrome.  Ik heb de laatste update van Mozilla Firefox geinstalleerd.

Volgend probleem doet zich voor (dit gebeurt sedert enkele dagen en doet zich niet altijd voor maar nu blijft het al uren duren):

Ik kan geen berichten meer sturen omdat ik steeds de foutmelding 007 krijg in mijn Gmail pagina.

Ik krijg wel berichten binnen maar kan ze niet beantwoorden.

Kunt U mij helpen dit euvel te vermijden?

 

Hierbij een screenshot van de melding Capture.PNG.d1c0928952609a0f4ff22ca153e1dd68.PNG

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben vergeten te melden dat wanneer ik gmail wil gebruiken om bv naar inbox te gaan of naar prullenbak ik ook steeds dezelfde melding krijg.

ik kan alleen zien wanneer een bericht binnengekomen is omdat naast inbox het aantaal bonnengekomen berichten een cijfer staat met het aantal berichten.

Dit geeft u misschien verdere inspiratie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het probleem is opgelost als volgt:

Ik heb de laatste versie van JAVASCRIPT GEINSTALLEERD en alles werkt opnieuw perfekt.

Mijn excuses voor het ongemak maar deze tip kan misschien anderen helpen die dezelfde foutcode 007 van gmail ontvangen.

U kunt deze topic nu als opgelost beschouwen

Met vriendelijke groeten

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.