Ga naar inhoud

Wachtwoord werkt niet meer in veilige modus


dijke11

Aanbevolen berichten

Ik heb via msconfig de opdracht opstarten in veilige modus aangevinkt.
Na het opnieuw opstarten van mijn laptop werkt mijn admin account niet meer.
Heb via opstarten + shift de geavanceerde opties geprobeerd maar overal moet het admin account worden ingegeven. Het ligt ook niet aan de instelling van het toetsenbord ik heb via het oogje de ingave gecontroleerd.
Het account van mijn dochter werkt nog wel maar daar kan ik de computer niet uit de veilige modus halen want als ik het commando msconfig invoer wordt ook hier gevraagd om het wachtwoord van het admin account.
Ik hoop dat iemand nuttige tips heeft zodat ik weer in mijn laptop kan.

Link naar reactie
Delen op andere sites

'k denk dat het bij Got opgelost is... ( 'k kreeg net in de gaten dat het 'dubbelpost' was, wel op een ander forum)

 

@ dijke 11: wil je vermijden je vraag op verschillende fora te plaatsen? a. dit is tegen onze forumregels en b. op die manier bestaat het gevaar dat het een gesprek-door-mekaar wordt waar niemand nog iets aan heeft / waar niemand nog aan uit raakt...

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uren geleden, Passer zei:

@ dijke 11: wil je vermijden je vraag op verschillende fora te plaatsen? a. dit is tegen onze forumregels en b. op die manier bestaat het gevaar dat het een gesprek-door-mekaar wordt waar niemand nog iets aan heeft / waar niemand nog aan uit raakt...

Inderdaad, maar er is meer... Zo heb ik nutteloos tijd gestoken in het formuleren van een antwoord en net toen ik het zou plaatsen was je elders geholpen. Toevallig een vriend van dat forum dus. :(

 

22 uren geleden, droske zei:

Hoe heb je het opgelost?

Het minste wat je had kunnen doen zou een antwoordje op mijn vraag geweest zijn, zo hadden de vele anonieme lezers er toch nog wat aan gehad.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 maanden later...
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.