Ga naar inhoud

Foto's op sd kaartje smartphone


Francois51

Aanbevolen berichten

Ik ben het met de andere posters eens dat het er niet goed uit ziet. Zelf heb ik regelmatig al problemen geconstateerd met flash kaartjes. Ik zorg daarom regelmatig voor (2 tot 3) goede back-ups. Dat is echt de enige manier om je data veilig te houden.
Ik zou echter eens kijken wat dit tool over je kaartjes zegt: http://downloads.tomsguide.com/Flash-Check,0301-22182.html

Mss dat dat wat duidelijkheid kan brengen.

In elk geval alle files veilig stellen wat je nu wel nog aan kunt want het kan snel slechter worden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarschuwing: Let wel op dat het tool kan lezen en schrijven. Zorg dus dat je je data niet wist.

Na nog eens goed gekeken te hebben, want ik gebruik dit tool maar zelden, weet ik achteraf niet of dit wel het juiste tool is voor een beschreven flash.

Excuus als ik je op het verkeerde been heb gezet,

aangepast door Veng
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog een bedenking.

 

Heb je Recuva ook laten scannen naar niet-verwijderde bestanden?

Klik daartoe op 'Opties...' rechtsboven en zet in het tabblad 'Acties' een vinkje bij 'Zoek naar niet-verwijderde bestanden'

 

Recuva2.png.9637e7751edfa1d1336780c1218324ce.png

 

Misschien kan je op die manier (enkele van) je foto's redden en kopiëren naar je harde schijf.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste forum gebruikers,

 

Tot op heden geen resultaat , het ziet er dus niet goed uit !!  waarschijnlijk zal het formateren worden .

 

Ik heb nu gisteren nog een mail gestuurd naar een ex collega van het werk ( ik ben 65 plus en op pensioen ) maar die collega die kent ook wel wat van computers ,deed ook onderhoud op de computers, plaatste de software die we nodig hadden etc .   zelf konden we niets op deze laptop plaatsen , was als het feite dicht genageld .!! men deed dat van de firma uit ,om geen problemen te krijgen met illegale software etc. Als we wat nodig hadden werd dat er op de firma opgezet .

 

grt,

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.