Ga naar inhoud

Problemen met printer


Bammens

Aanbevolen berichten

Mijn printer: 'HP LaserJet Pro MFP M125-M126 PCLmS' werkt de ene keer wel, maar meestal niet.

Als ik een paar letters in Word type, drukt hij dat prima af.

Als ik een bestaand document wil drukken, weigert hij.

Als ik een document knip en plak print hij ook niet.

De printer geeft aan dat hij niet actief is en de term 'Active Directory Domain Services is momenteel niet beschikbaar' heb ik ook al voorbij zien komen.

Opnieuw geïnstalleerd, maar ook dat werkt niet.

Het blauwe WIFI lampje blijft knipperen, maar ik wil hem niet via de WIFI laten printen en heb dus een kabel aangesloten.

Graag uw reactie.

Groet,

Bammens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Aanvulling op bovenstaand bericht.

Ik ben tot de ontdekking gekomen dat, wanneer ik in mijn Word documenten 'opsommingstekens' gebruik (puntjes, cijfers), de printer dan niet print.

Als ik deze opsommingstekens verwijder print hij zonder problemen.

Weet iemand waar dat aan ligt?

Groet,

Bammens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
6 minuten geleden, Bammens zei:

maar er wordt geen oplossing geboden.

 

Heeft u  de tip van de FAQman geprobeerd ?

 

 

Quote

 

FAQman

Ga naar de 'Systeemeigenschappen' en het tabblad 'Computernaam'. Klik op de knop 'Wijzigen'. Vervolgens zult u zien dat u lid bent van een 'Werkgroep' en niet van een 'Domein' 

 

    216386_afbeelding_1_thumb.jpg.3efb8a3fd124a556a99a1d907cf7ee0e.jpg

 

. Welnu, als u aangekoppeld bent bij een domein, dan zijn de 'Active Directory Domain Services' pas actief. U zult het dan ook moeten doen met de netwerkmogelijkheden van de Windows Verkenner…

 

 

 

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik wil nog even terugkomen op mijn vraag. Het antwoord van iEscape helpt mij niet verder. Ik ben inderdaad lid van een Werkgroep, maar wat moet ik nu precies doen om mijn printer aan de praat te krijgen?

De FAQman zegt:

Welnu, als u aangekoppeld bent bij een domein, dan zijn de 'Active Directory Domain Services' pas actief. U zult het dan ook moeten doen met de netwerkmogelijkheden van de Windows Verkenner…

Maar hier kan ik niets mee.

Hoe word ik lid van een Domein, hoe doe ik dat?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.