Ga naar inhoud

ASUS toetsenbord werkt niet volledig


Aanbevolen berichten

Hallo,

 

Mijn ASUS toetsenbord werkt niet naar behoren. Sommige toetsen werken pas als ik druk zet op bepaalde punten op mijn laptop (alsof het toetsenbord geen contact kan maken met wat eronder zit). Het gaat hier om de toetsen 1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, p, backspace, en de 4 aan de rechterkant. Ik heb hem al eens op laten sturen en toen hebben ze hem gemaakt maar een dag later begonnen de toetsen alweer moeilijk te doen.  Ik heb de laptop net iets langer dan een jaar.

 

Zouden jullie mij misschien verder kunnen helpen?

 

Nick.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wow,

Ik dacht dat je een computerwinkel dichtbij bedoelde....

(ik was te snel over je post gegaan :) )

Je kan eens proberen de driver opnieuw te installeren maar ik vrees ervoor dat het een hardware fout is....

 

Is er geen computer shop in de buurt waar je hem ook kan laten repareren?

aangepast door jonasthegamer
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb al vaker mijn pc helemaal opnieuw geïnstalleerd en drivers ook opnieuw, dit heeft niet geholpen. Ik heb hem gewoon bij de MediaMarkt gekocht en er zit ook garantie op, maar ik dacht misschien ligt het aan mijn pc instellingen of iets dergelijks. Het gaat me verder ook niet om geld maar ik kan het me nu niet veroorloven om 5 weken mijn pc kwijt te zijn 😕

 

Nick

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uren geleden, Nickkertt zei:

Sommige toetsen werken pas als ik druk zet op bepaalde punten op mijn laptop

 

Dit lijkt toch een hardware-probleem (bevestiging van het toetsenbord ?). Laten herstellen onder garantie is hier de beste optie.

aangepast door nokiaprox
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uren geleden, Nickkertt zei:

Ik heb al vaker mijn pc helemaal opnieuw geïnstalleerd en drivers ook opnieuw, dit heeft niet geholpen. Ik heb hem gewoon bij de MediaMarkt gekocht en er zit ook garantie op, maar ik dacht misschien ligt het aan mijn pc instellingen of iets dergelijks. Het gaat me verder ook niet om geld maar ik kan het me nu niet veroorloven om 5 weken mijn pc kwijt te zijn 😕

 

Nick

Om het te testen zou je eens een los USB toetsenbord kunnen aansluiten, dan weet je het zeker.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.