Ga naar inhoud

USB stick beveiligen


ruud

Aanbevolen berichten

Hopelijk is dit de juiste plek, ik zoek software om foto's en filmen op usb stick te beveiligen.

Doch deze stick heeft een normale usb en een mini usb die dus in de smartphone kan, ik zou de bestanden ook op de smartphone moeten kunnen openen.

 

Liefst ook na het openen en bekijken / gebruiken van de bestanden, als de stick verwijderd wordt dat deze hun beveiliging houden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wel met de eerste link kan ik het niet gebruiken op de smartphone.  (of ik ben verkeerd bezig)

Met de tweede link, als ik deze installeer krijg ik een scherm ( in DOS ?) waar de cursor knippert maar ik niks kan ingeven.

 

 

Ashampoo_Snap_2017.06.20_18h05m53s_001_.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Blijkbaar werken deze enkel op pc met windows of linux.

Er is wel een app die het doet voor android maar die werkt dan weer niet op windows.

Zie https://androidworld.nl/forum/android-applicaties/57704-beveiliging-usb-stick-otg-app-gezocht.html

 

Misschien kan je beide systemen wel combineren zodat je op de pc gebruik maakt van Rohos of SecureStick en op de smartphone de app.

Test het eens uit met enkele bestanden.

Gebruik best kopies van de bestanden want als alles vast of fout loopt, kan je de stick formatteren.

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.