Ga naar inhoud

Photobucket probleem


Cil

Aanbevolen berichten

Goedemiddag, Ik weet niet waar dit topic anders hoort, maar wilde toch de vraag stellen. 
Sinds afgelopen week heb ik dat al mijn ongeveer 1100 linken (van voorbeeldlessen) niet meer zichtbaar zijn op ons cluppie.
Nu lees ik op internet een verhaal over overname.
https://www.ghacks.net/2017/06/30/photobucket-now-charges-399-for-third-party-hosted-images/

Is jullie hier iets van bekend?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had gisteren een ander artikel gelezen over PhotoBucket: Photobucket Breaks Image Links Across the Internet.

 

Ik denk niet dat het om een overname gaat, maar meer dat PhotoBucker de voorwaarden heeft gewijzigd, men moet een Plus 500-abonnee worden.

Hieronder wat teksten geciteerd uit de link die u heeft geplaatst:

 

Quote

 

Photobucket heeft besloten deze beelden te blokkeren om te worden weergegeven op websites van derden .

Wanneer u de verwijzende pagina op de Photobucket-website opent, wordt u op de hoogte gesteld dat u de gehoste inhoud van derden kan herstellen door een Plus 500-abonnee te worden.

 

Een Plus 500-plan zorgt voor onbeperkt hosting van derden en biedt leden andere voordelen, zoals een advertentievrije browser-omgeving op de Photobucket-site, prioritaire klantenondersteuning of full-resolution foto-opslag.

 

Photobucket biedt drie betaalde plannen aan leden, maar alleen het duurste plan ondersteunt hosting van afbeeldingen van derden. Het is beschikbaar voor $ 39,99 per maand, of tegen korting bij jaarlijks in rekening gebracht voor $ 399.99.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.