Ga naar inhoud

Antwoord mail


bernard

Aanbevolen berichten

Wat ik vreemd vind is :

 

Mijn schoonzus heeft een gezamenlijke mail gestuurd naar haar broer en 2 zussen .

Nu heeft 1  van haar zussen de mail beantwoord .

En daar krijg ik en waarschijnlijk ook haar broer en andere zus een mail van wat zij dus als antwoord geeft

Hoe kan dit gebeuren , of is dit een instelling waar ze voor heeft gekozen ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het beantwoorden van een mail kun je zoveel geadresseerden toevoegen en verwijderen als je wil. En dat ook voor zowel de Aan, CC en BCC.

Het kan altijd wel eens gebeuren dat mijn daarbij in de fout gaat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja , dat weet ik niet , maar dat zou kunnen natuurlijk

Maar deze knoppen weet ik wel , maar ik was bang dat er ergens anders een mogelijkheid  was dat dat vanzelf ging gebeuren .,

Maar dit is dus niet zo .

Je moet dus echt zelf de namen invullen  of inderdaad op ,, allen beantwoorden ,, klikken

Dus dan is het haar eigen keuze geweest , en daar ging het mij om , want dan zou de privacy in gevaar komen denk ik .

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, falstring zei:

ik denk niet dat de antwoordende zuster personen heeft toegevoegd, maar heeft geklikt op nog een andere optie: 'allen beantwoorden'.... 

Dat denk ik niet, want Bernard was aanvankelijk geen betrokken partij.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk toch dat ze per ongeluk  op ,, allen beantwoorden ,, heeft gedrukt.

Want deze knoppen zitten naast elkaar .

Als ik de eerste mail bekijk dan staan wel alle namen , ( dus ook die van mij ) in het rijtje van personen waar de mail naar toe moest

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, bernard zei:

Ik denk toch dat ze per ongeluk  op ,, allen beantwoorden ,, heeft gedrukt.

Dat zou enkel gekund hebben als u ofwel die eerste mail verstuurd had of één van de geadresseerden was. En dat is volgens uw inleiding niet het geval.

Test het maar eens.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.