Ga naar inhoud

opkuisen pc


Aanbevolen berichten

Start Ccleaner op.

Klik in de linkse kolom op "Gereedschap".

Klik vervolgens op "Opstarten".

Selecteer het tabblad Windows.

Verwijder onderstaande lijnen.

Yes	HKCU:Run	0FQY9S87QGM9DEH	ZC38RG9ML	"C:\Program Files\VJN8JA22OS\9QZGIGU6C.exe"
Yes	HKCU:Run	5nd3d2e2rt3			"C:\Users\Stephanie & Nathalie\AppData\Roaming\khoofhmfikc\eed3wea1pfh.exe"
Yes	HKCU:Run	AI3PXHRM1VBKBCJ	ZC38RG9ML	"C:\Program Files\9RSMISI57X\9RSMISI57.exe"
Yes	HKCU:Run	HMRBXLN6VB5RMH8	ZC38RG9ML	"C:\Program Files\77WAVDKB32\2O40IOMLD.exe"
Yes	HKCU:Run	PHWHT1RHN2PZ9DD			"C:\Program Files\JGV1HZOIZE\5SMEDHOXW.exe"
Yes	HKCU:Run	pxgdt2gp05i			"C:\Users\Stephanie & Nathalie\AppData\Roaming\yegfthnynfx\kwdypci1342.exe"
Yes	HKCU:Run	tfuxxi15dte			"C:\Users\Stephanie & Nathalie\AppData\Roaming\lwygdfdynbx\22brguy0pwa.exe"
Yes	HKLM:RunOnce	KIDSPC				C:\Windows\Temp\g5C4.tmp.exe

Sluit CCleaner en herstart de pc.

 

Op 18/7/2017 om 18:45, johnnykaty zei:

De pc moest opnieuw opgestart worden en meteen sprongen er 2 website's open met de namen,

- Bestofferstoday met .com achter

- bigpicturepop eveneens met .com achter

Heb je hier nu nog last van?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, johnnykaty zei:

Goede avond,

 

Ik heb je vermeldingen verwijderd via CC Cleaner.

Na de heropstart van de PC sprong jammerlijk genoeg Bigpicture weer open.

 

Zijn er nog suggesties?

Ik zie ook reclame op jullie site, over schimmelnagels en enkele girls van van Russia

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ga naar de site van ESET Online Scanner.

Kies voor "I want a free one-time scan with ESET Online Scanner”.

Klik op "Scan Now". In een apart scherm krijg je de vraag om EsetOnlineScanner te downloaden.

Klik op de link van esetonlinescanner_enu.exe en dan start de download automatisch op.

Klik op “uitvoeren” van dit bestand esetonlinescanner_enu.exe.

Zet een vinkje bij “Download Latest Version of ESET Online Scanner" en klik op "Accept".

In het bovenste deel van het keuzescherm klik je op "Enable detection of potentially unwanted applications"  en open in het onderste deel de "Advanced settings".

 

Zet een vinkje bij de volgende opties:

  • Enable detection of potentially unsafe applications
  • Enable detection of suspicious applications
  • Scan archives
  • Enable Anti-Stealth technology
  • Clean threats automatically

 

Klik op “Start”. De computer wordt nu gescand. Dit kan best lang duren, heb dus geduld.

Je mag het venster sluiten wanneer de scan klaar is. Post het geopende logje in het volgende bericht als bijlage.

Dit logje vind je op de locatie C:\Program Files\Eset\EsetOnlineScanner\log.txt

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hey,

 

Ik heb met het programma iets fout gedaan denk ik.

ik heb gedaan wat je gevraagd heb, maar ik heb het niet als administrator uitgevoerd(hij gaf aan dat ik die rechten niet had).

Nu gaf het progje 138 meldingen aan maar heeft ze niet verwijderd, en een bestandje heeft die dus ook niet aangemaakt.

Een 2de keer dit laten lopen gaat dus niet meer.

 

Goed nieuws is wel dat er geen vensters meer openspringen met ongewilde troep.

Wat ik ook nog kwijt wil is Yahoo en die reclame dingen overal (zoals ik die krijg op jullie site en alle andere sites)

Is er iets wat ik kan gebruiken ipv Eset?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kan je nieuwe logjes maken met FRST?

  • Klik met de rechtermuisknop op FRST64.exe en kies voor de optie "Als administrator uitvoeren".
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk vervolgens op de Scan knop, er zal nu eerst een back-up van het register worden gemaakt.
  • Wanneer de scan gereed is worden er twee logbestanden aangemaakt met de naam (FRST.txt) & (Addition.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg beide logbestanden als bijlage toe aan het volgende bericht.
Link naar reactie
Delen op andere sites

We gaan 577bf0efb8088-FRST.png Farbar Recovery Scan Tool (FRST64exe) opnieuw gebruiken.

 

  • Download de bijlage fixlist.txt en plaats het bestand op het bureaublad.

fixlist.txt

  • Dubbelklik op FRST64.exe om de tool te starten.
  • Als het programma is geopend klik Yes (Ja) bij de disclaimer.
  • Druk op de Fix knop.
  • Na de fix wordt een logbestand gemaakt (Fixlog.txt) op dezelfde plaats vanwaar de 'tool' is gestart.
  • Voeg dit logbestand als bijlage toe aan je volgend bericht.

 

Een handleiding via een filmpje van PC Helpforum kan je HIER vinden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.