Ga naar inhoud

kan opgegeven module niet vinden


Stef_Swa

Aanbevolen berichten

  • Reacties 44
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

8 minuten geleden, Stef_Swa zei:

als ik een volledige nieuwe install doe, heb ik dan iets van CD's nodig ? 

Via welke weg heb je eerder die (mislukte) poging ondernomen om Windows te herstellen met behoud van data en programma's?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hier een duidelijke handleiding voor het installeren van Windows 10: https://www.schoonepc.nl/windows10/windows_10_setup_procedure.html

 

Er worden 3 manieren toegelicht waarop je een nieuwe installatie kunt uitvoeren.

Optie 1 en 3 zijn wellicht voor u de meest voor de hand liggende.

Omdat optie 1 handelt over een nieuwe installatie starten via de ingebouwde optie, hoort ik je al zeggen dat dat niet gaat. Dat kan, maar is niet zeker. In tegenstelling tot wat je eerder hebt gedaan moet je nu kiezen voor een nieuwe installatie (zonder behoud van data).

Optie 2 kan interessant zijn als je pc een merk pc is en er bij aankoop al Windows 10 op stond. Maar omdat ik hier niets over weet kan ik hier ook geen uitspraak over doen.

Bij optie 3 moet je eerst een USB installatie medium maken. Je kunt tijdens de installatieprocedure zelfs kiezen tussen "Windows installeren en bestanden, instellingen en toepassingen(programma's) behouden" of "Alleen Windows installeren". Dat laatste noemen we al eens graag "Een clean installatie". Bij een clean installatie gaan al je data, instellingen en programma's verloren, maar dat wist je al hé.

Link naar reactie
Delen op andere sites


×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.