Ga naar inhoud

Virus Engriks op acer tablet a3-a10


Aanbevolen berichten

Hallo 

 

ik ben  al uren aan het 'foefelen' om dit virus te verwijderen maar wat ik ook probeer het blijft op de tablet staan.

 

verder heb ik ook het probleem dat ik geen wifiverbinding meer kan maken. of er komen contant popups of wanneer ik in veilige modus sta maakt hij geen connectie. ik ben radeloos.

ik heb de fabrieksinstellingen geprobeerd , hard reset... 

Wie weet raad?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Topic verplaatst naar het subforum Tablet- en Smartphone.

 

Voer onderstaande uit:

  • Schakel uw Android-apparaat uit.
  • Druk op de aan/uit -knop om het apparaat aan te zetten, houd tijdens het opstarten de knop Menu ingedrukt totdat het apparaat in Veilige modus start.
  • Als dit niet werkt, houdt u de knoppen Power + Menu + Home ingedrukt tot het apparaat wordt opgestart in Veilige modus.
  • Android laadt geen apps van derden in Veilige modus, en u kunt een toepassing die problemen veroorzaakt, verwijderen. Ga naar Instellingen > Toepassingen > Toepassingen beheren om een toepassing te verwijderen.
  • Zet het apparaat uit en weer aan om het in Normale modus op te starten.

aangepast door iEscape
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

hallo 

 

sorry. Ik dacht dat het topic niet gezien werd. ik heb alles disabled die ik kon. De tablet draait stabiel maar ik durf wifi niet aan te steken want dan begint alles opnieuw. 

De programma's die je disabled blijven gewoon staan, is er een mogelijkheid om dit definitief te verwijderen?

 

Vriendelijke groeten

Nele

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, TUKTUK zei:

De tablet draait stabiel maar ik durf wifi niet aan te steken want dan begint alles opnieuw. 

De programma's die je disabled blijven gewoon staan, is er een mogelijkheid om dit definitief te verwijderen?

 

Ja, en die mogelijkheid is dat als de tablet in veilige modus bevindt. Zie onderstaande:

 

Op 25-7-2017 om 22:02, iEscape zei:

 

Topic verplaatst naar het subforum Tablet- en Smartphone.

 

Voer onderstaande uit:

  • Schakel uw Android-apparaat uit.
  • Druk op de aan/uit -knop om het apparaat aan te zetten, houd tijdens het opstarten de knop Menu ingedrukt totdat het apparaat in Veilige modus start.
  • Als dit niet werkt, houdt u de knoppen Power + Menu + Home ingedrukt tot het apparaat wordt opgestart in Veilige modus.
  • Android laadt geen apps van derden in Veilige modus, en u kunt een toepassing die problemen veroorzaakt, verwijderen. Ga naar Instellingen > Toepassingen > Toepassingen beheren om een toepassing te verwijderen.
  • Zet het apparaat uit en weer aan om het in Normale modus op te starten.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.