Ga naar inhoud

netwerkprinter doet het niet meer


Aanbevolen berichten

Ik ben in het bezit van een printer hp colorlaserjet 2605. Via een edimax printserver is deze verbonden met mijn laptop met besturings systeem linux mint. Tot heden werkte hij perfect en plots niet meer. Via de kabel, wat hier in huis een hele operatie is, werkt de printer nog wel. Via mijn gsm waarop ik de app "fing" zette, is de printserver nog zichtbaar, dus volgens mij nog ok. Ik heb al getracht om de printer te verwijderen en terug te installeren, geeft geen positief effect dus, nog geen werking. Gezien ik toch regelmatig de printer gebruik en dus heel de historie met de kabel liefst vergeet, weet er iemand wat hier fout kan lopen. Als ik met de kabel werk is dit met verlengsnoeren waarbij ik het kabeltje dat ik voor mijn verbinding server -- printer gebruik, ook wordt gebruikt, daar ligt het dus ook niet aan. Wanneer ik een printcommando geef, krijg ik de melding dat het document naar de printer is verzonden om afgedrukt te worden en even later dat het document afgedrukt is, toch gebeurt er niets. Help!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Hensyr,

 

als ik de instellingen bekijk van mijn draadloos internet, lijkt volgens mij alles in orde. Ik heb in alle geval tot op heden niets aangepast aan deze instellingen (ken daar niet genoeg van) waardoor ik er van uit ga dat deze nog steeds staan zoals in het verleden. Kan het helpen als ik u een printscrean van deze instellingen doorstuur?

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.