Ga naar inhoud

Ipad Apple


Aanbevolen berichten

Hallo

Heb nu op ipad Apple een Betalend programma 192TV geinstalleerd  Streaming Video Muziekzender   welke ik verbind met de TV maar om de haverklap stopt de stream beeld staat stil en geen klank...moet telkens opnieuw terug aanklikken en klikken en gaat terug verder enz....Wanneer ik rechstreeks kijk op mijn Ipad is het juist hetzelfde ,op de PC gaat het zeer goed, Op een Smart TV kan dit programma nog niet aangeboden worden wel met TV Vlaanderen. Wat kan de oorzaak zijn AUB.

    Met Dank.......

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb een vermoeden waarom vanaf de iPad (nog) niet goed werkt, namelijk omdat er nog géén iOS app is. Ik bedoel een 192TV app die men vanuit iTunes Store kunt downloaden.

 

Een tweede vermoeden is dat uw Smart TV géén Apple TV is, klopt dat?

Indien uw Smart TV wel een Apple TV is dat kunt u via AirPlay streamen.

 

Zie ook onderstaande links voor meer informatie:

192TV streamen naar uw SmartTV.

 

FAQ.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo

Heb geen Apple TV....Ik heb trouwens 192TV langs mijn PC geactiveerd en  die 192TV kan je op maximum Twee toestellen tegelijkertijd gebruiken ,ik heb op mijn Apple ipad op google ingelogd op 192TV en dan aangesloten op TV.en dat gaat maar de stream valt te pas en onpas stil stilstaand beeld en geen klank...Op de PC gaat het wel zonder onderbreking.

Mijn PC heeft geen Bluetooth mijn TV ook Niet Ipad Wel.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat het streamen van 192TV goed zal verlopen met de huidige situatie zal toch niet gaan lukken, vrees ik :pray:

 

Apple heeft een eigen standaard voor het streamen, iDevice <-> Apple TV <-> Smart TV <-> AirPlay.

Zo wordt de TV dan opgenomen in/verbonden met het netwerk.

 

In uw geval voor het streamen wordt de TV niet voorzien van 'internet-verbinding'.

Er ontbreekt een belangrijke schakel, en dat veroorzaakt dus stilstaand beeld, géén klank etc.

Want tijdens het streamen -audio/video van internet al tijdens het downloaden afspelen door het bestand te bufferen-  voldoet de TV niet aan de vereisten.

 

Zelf bij 'lokaal' streamen moeten alle apparaten beschikken over:

  • DLNA [Digital Living Network Alliance], nodig om bestanden te delen tussen apparaten in het lokale thuisnetwerk.
  • UPnP [Universal Plug and Play] DMS [Digital Media Servers] om te zorgen dat de apparaten met elkaar kunnen communiceren.

Maar dit terzijde.

 

Voorlopig 192TV op de pc en/of iPad kijken denk ik :pray:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.