Ga naar inhoud

Tablet Samsung Galaxy TAB 3 10" start niet meer op


DeeWee

Aanbevolen berichten

Beste,

 

Mijn tablet met Android wil dus  niet meer opstarten.  Deze morgen nog opgeladen, was 100% opgeladen, en toen ik deze avond hem wou opstarten was hij helemaal uit en wou dus niet meer opstarten.  Ik heb reeds geprobeerd om de ON/OFF knop langdurig ingedrukt te houden, en ook om de ON/OFF na 8 sec samen de geluidsknop ingedrukt te houden, maar niets helpt.

Het toestel dateert van november 2013 en heeft steeds feilloos gewerkt.
Zou de batterij het begeven hebben ?  Hoe kan ik hem nog aan de praat krijgen.

Ook als ik de voeding terug aanleg, krijg ik hem niet meer opgestart...  Wie heeft hier ervaring mee ?

 

mvrgr,

 

Dirk

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op basis van deze info, zou je inderdaad kunnen concluderen dat de batterij haar werk niet meer doet bij het opstarten (hoewel ze volgens de meter wel nog voor 100 % opgeladen is). Het enige alternatief lijkt me om in een PC-zaak eens te informeren of ze (bij wijze van proef) tijdelijk even een nieuwe batterij zouden willen plaatsen. Dat lijkt me de enige methode te zijn om effectief te weten te komen of het de batterij of het gehele toestel is dat de geest heeft gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.