Ga naar inhoud

Ducto


schutter

Aanbevolen berichten

  • Reacties 38
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Hallo schutter,

 

Ik zie dat je dit probleem al op meer(dere) forums heb voorgelegd dit is tegen de forum regels.

Dit omdat als je op meerdere forums word geholpen dit tegen elkaar in werkt.

Dus maak eerst uit op welk forum je geholpen wilt worden en meld dit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Staff, ik wist niet dat dit tegen de regels was.

Forum nl heeft mij tot nu toe perfect geholpen, in dit geval heeft men nog geen afdoende antwoord, dus ik dacht, vraag daar eens.

Nl heeft mij de teamviewer aangeraden maar heeft geen oplossing voor mijn probleem met ducto.

Jullie wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

30 minuten geleden, schutter zei:

Hallo Staff, ik wist niet dat dit tegen de regels was.

Forum nl heeft mij tot nu toe perfect geholpen, in dit geval heeft men nog geen afdoende antwoord, dus ik dacht, vraag daar eens.

Nl heeft mij de teamviewer aangeraden maar heeft geen oplossing voor mijn probleem met ducto.

Jullie wel.

Ik weet niet of ik een oplossing weet, maar als je tevreden bent om Teamviewer te gaan gebruiken (een zeer goed programma) dan zijn je problemen over.

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, schutter zei:

Hallo Staff, ik ken teamviewer en dat is inderdaad een oplossing, maar helaas lang niet zo eenvoudig als een werkend Ducto.

Toch bedankt.

We willen kijken of wij je kunnen helpen, maar dan is het wel zo netjes om het hier: http://www.pchelpforum.nl/viewthread.php?tid=65912

Af te maken of te zeggen tegen hun dat je je ergens anders laat helpen. Dit is omdat er dan geen bubbelwerk gedaan word of tegenstrijdige antwoorden worden gegeven.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.