Ga naar inhoud

Contacten van iPhone 5S exporteren als Vcard bestand.


bkk

Aanbevolen berichten

Hallo iedereen,

 

Weet er soms iemand hoe ik mijn contacten in mijn iPhone 5S kan exporteren als Vcard bestand?

 

Meer dan de helft van mijn contacten in mijn iPhone zit niet in mijn Icloud  maar staan in mijn Hotmail account.Mijn standaardaccount stond het laatste jaar blijkbaar op Hotmail ipv Icloud.Ik zou nu graag alle contacten in mijn Icloud krijgen.Maar contacten exporteren uit Hotmail als Vcard gaat niet.Ik weet dat het ik het via mijn Google account kan doen maar dat wil ik momenteel niet.

 

Greetz,

 

BKK

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, bkk zei:

Meer dan de helft van mijn contacten in mijn iPhone zit niet in mijn Icloud  maar staan in mijn Hotmail account.

 

Is op de computer toevallig MS Office Outlook geïnstalleerd (Outlook 2007, 2010, 2013 of 2016) ?

Zo ja, dan is het mogelijk om vanaf een van die versie Outlook xxxx de Contactpersonen verzenden en opslaan als vCards (VCF-bestanden).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.