Ga naar inhoud

Windows 10 Mobile update lukt niet


STYLUS3530

Aanbevolen berichten

Hello Folks

 

Sind een paar dagen probeert mijn windows 10 Mobile telefoon de nieuwe update te downloaden en installeren, maar telkens opnieuw meld hij dat er te weinig plaats is op het interne geheugen van de telefoon en hij laat me naar de opslag gaan van de telefoon om er bestanden te verwijderen. Alles wat er echter opstaat zijn apps door microsoft zelf en deze kan men niet verwijderen of verplaatsen. Heeft er iemand een oplossing voor dit probleem

 

De telefoon is trouwens een Microsoft Lumia 640 XL Dual Sim.

 

Alvast hartelijk bedankt

 

Stylus

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uren geleden, iEscape zei:

Hoi,

 

 

Volgens dit artikel zou uw toestel nog in aanmerking komen voor de update, maar:

 

 

 

 

Dus zal het afhankelijk zijn van het aantal MB werkgeheugen.

 

 

 

 

Op het toestel staat dus al Windows 10 Mobile, het werkgeheugen is dus voldoende groot, hij heeft nu enkel een probleem, als hij de update download wil hij deze tijdelijk opslaan op de opslag van het toestel zelf, maar deze is niet groot genoeg en de enige applicaties die erop staan zijn van Microsoft en zijn niet te verwijderen of verplaatsen. Dingen zoals XBox gebruik ik niet, dus hiermee zou ik plaats kunnen creëren

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 23-8-2017 om 19:07, STYLUS3530 zei:

Op het toestel staat dus al Windows 10 Mobile, het werkgeheugen is dus voldoende groot, hij heeft nu enkel een probleem, als hij de update download wil hij deze tijdelijk opslaan op de opslag van het toestel zelf, maar deze is niet groot genoeg en de enige applicaties die erop staan zijn van Microsoft en zijn niet te verwijderen of verplaatsen. Dingen zoals XBox gebruik ik niet, dus hiermee zou ik plaats kunnen creëren

 

Really Nobody????

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.