Ga naar inhoud

pc stopt ermee


nine

Aanbevolen berichten

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Het lijkt er op alsof je opgestart hebt in de (standaard) veilige modus en dan heb je geen netwerkverbinding en die is in dit geval noodzakelijk.Herhaal de procedure nog eens maar vergewis u ervan dat je zeker opstart in de veilige modus MET netwerkverbinding.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dan stel ik voor dat je het nog eens probeert uit te voeren in de normale modus. Let er deze keer extra op dat je beveiligingsprogramma's 360 Total Security en Malwarebytes (niet nodig bij de Free versie) uitgeschakeld zijn alvorens je opnieuw aan de slag gaat met handleiding 2.

Link naar reactie
Delen op andere sites

dag droske, ik heb het nogmaals geprobeert, nu niet met netwerkverbinding maar gewoon in veilige modus...niks hoor, nu krijg ik het volgende, ik schrijf het gewoon op want m'n knipprogramma werkt niet in veilige modus, m'n zoekprogramma ook niet, heb me suf gezocht en dan gebeld met m'n pc-boer om eruit te geraken...

 

Dez app kan niet worden geopend.

Ti kan niet worden geopend met het ingebouwd administratoraccount.

Meld u aan met een ander account en probeer het opnieuw.

 

nine

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uren geleden, nine zei:

dag droske, ik heb het nogmaals geprobeert, nu niet met netwerkverbinding maar gewoon in veilige modus...niks hoor

Dan heb je me niet goed begrepen want dat was ook niet de bedoeling van in veilige modus zonder netwerkverbinding te gaan werken.

 

22 uren geleden, droske zei:

Dan stel ik voor dat je het nog eens probeert uit te voeren in de normale modus. Let er deze keer extra op dat je beveiligingsprogramma's 360 Total Security en Malwarebytes (niet nodig bij de Free versie) uitgeschakeld zijn alvorens je opnieuw aan de slag gaat met handleiding 2.

Dus helemaal niet meer in de veilige modus maar in de normale modus.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.