Ga naar inhoud

pc stopt ermee


nine

Aanbevolen berichten

44 minuten geleden, nine zei:

de 32-bit versie van winrar kan ik niet vinden...ik vind wel de 64-bit versie..

De 32-bits versie staat nochtans ook in de lijst met geinstalleerde programma's.

 

Start CCleaner op en klik aan de linkerkant op gereedschap.

Dan kom je op de lijst met alle geinstalleerde programma's.

Als je daar WinRAR 5.31 (32-bit) ziet staan, mag je die verwijderen.

Selecteer daarvoor deze versie en klik dan rechtsboven op de knop deïnstalleren.

Doe na het verwijderen een registeropruiming met Ccleaner.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Nadat je het advies van kweezie wabbit hebt uitgevoerd mag je het volgende eens voor mij doen zodat ik een bevestiging krijg van wat er van AMD geïnstalleerd is.

Geef eens een overzicht van de programma's die op je pc geïnstalleerd zijn.
Doe daarom even dit:

Open CCleaner.
Ga naar “Gereedschap” (icoon met moersteutel) en klik op de knop “Programma’s deïnstalleren”.
De op je pc geïnstalleerde programma’s worden nu getoond.
In dat venster staat onderaan rechts een knop “Opslaan als tekstdocument”. Klik er op en sla het bestandje “install.txt” even op je bureaublad op. Voeg het als bijlage toe in je volgende antwoord.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uren geleden, kweezie wabbit zei:

De 32-bits versie staat nochtans ook in de lijst met geinstalleerde programma's.

 

Start CCleaner op en klik aan de linkerkant op gereedschap.

Dan kom je op de lijst met alle geinstalleerde programma's.

Als je daar WinRAR 5.31 (32-bit) ziet staan, mag je die verwijderen.

Selecteer daarvoor deze versie en klik dan rechtsboven op de knop deïnstalleren.

Doe na het verwijderen een registeropruiming met Ccleaner.

ik heb het gevonden Kweezie wabbit, via config.scherm...ik heb het verwijderd...dank je wel, die cCleaner haal ik er vanavond nog eens door...

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, nine zei:

ik hoop dat ik een goeie leerling ben..

Dat ben je zeker.:top:

 

Ik stel voor dat we de huidige software voor je AMD videokaart gaan verwijderen en de recentste gaan downloaden en installeren.

Omdat op de website van AMD alle instructies Engelstalig zijn ben ik nu bezig een NL-talige versie daarvan op te stellen. Zodra ik daar mee klaar ben kom ik hier terug.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De handleidingen zijn nog niet helemaal naar mijn zin, maar voldoen zeker al om gebruikt te worden.

Omdat ik weet dat je Microsoft Office (365) hebt staan stel ik je ze al vast als word document ter beschikking.

 

Maak eerst een systeemherstelpunt aan. Dat is een goede gewoonte.

Verwijder dan de AMD Catalyst Install Manager volgens mijn handleiding.

Daarna download je een programma om de juiste driver voor u te zoeken. Deze download en installeer je dan. Zie tweede handleiding.

 

Je doet er goed aan de handleidingen af te drukken zodat je ze naast je toetsenbord kunt leggen.

 

AMD Catalyst verwijderen_w.docx

AMD Catalyst voor Windows 10 installeren_w.docx

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is me niet helemaal duidelijk waar je precies in de problemen zit. Destination Folder betekent Doelmap. Je zou dus een probleem hebben met het vinden van de map waar je het bestand naar gedownload hebt? Ben je er in geslaagd dat eerste bestand met naam radeon-crimson-relive-17.8.2-minimalsetup-170824_web te downloaden? Dat is het bestand waarmee je het programma AMD Driver Autodetect kunt openen waardoor er voor u naar de juiste driver software gezocht wordt. Eenmaal die gevonden is kun je die dus downloaden. Ben je zover al geraakt of zat je eerder vast?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.