Ga naar inhoud

pc stopt ermee


nine

Aanbevolen berichten

3 uren geleden, nine zei:

 het is voor de destination folder die me parten speelt...

 

 

2 uren geleden, droske zei:

Het is me niet helemaal duidelijk waar je precies in de problemen zit. Destination Folder betekent Doelmap. Je zou dus een probleem hebben met het vinden van de map waar je het bestand naar gedownload hebt? 

Het gaat hoogstwaarschijnlijk om onderstaand scherm. Je kan er gewoon op Install klikken.

 

2017-09-01_15h40_25.png.7d48c72b1a11fa3620c38d709ef9739d.png

 

In het volgend scherm klik je op accepeteren en installeren.

 

2017-09-01_15h40_55.png.5d8494228f2ad869b4c862aee549fff0.png

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 69
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

droske; ik ga proberen uit te leggen wat ik zoal mispeutert heb...

 

http://support.amd.com/en-us/download/auto-detect-tool#

 

deze heb ik geinstalleerd, uitgepakt en laten runnen, dus op instal gedrukt

 

die stopte er na een tijdje mee, wou niet verder doen zonder een bericht maar ik zag wel dat de pc "hing"

 

alles weer weggedaan, ook gaan kijken op configuratie scherm, terug opgestart en dan opnieuw opengedaan, maar dan staat daar een voorbeeld met een destination folder bij op blz.3

 

maar die vind ik nergens 

 

het is c:AMD/Radeon-Crimson-15.11-Win10-64Bit

 

ik zal wel ergens serieus de mist ingegaan zijn maar waar???

 

groetjes, nine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb bezoek, maar kom toch even piepen.

Ben je het venster dat in de handleiding op pagina 2 is weergegeven ook tegengekomen? Zo ja, dan moet ge in dat venster op de knop Download Now klikken.

Pas daarna komt het venster dat je blijkbaar nog niet bent tegengekomen (zie pag. 3 en de eerste door clarkie getoonde afbeelding).

Ik denk pas vanaf 21:00 uur terug beschikbaar te zijn.:(

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat bedoel je met "heb ik"?

Gevonden?

of al gedownload?

 

Indien 1: Klik op downloaden en volg verder de handleiding.

Indien 2: Voer het gedownloade bestand uit door er op te dubbelklikken.

 

Maar...

3 uren geleden, nine zei:

deze heb ik geinstalleerd, uitgepakt en laten runnen, dus op instal gedrukt

 

die stopte er na een tijdje mee, wou niet verder doen zonder een bericht maar ik zag wel dat de pc "hing"

Ik denk dat je het gedownloade bestand al hebt uitgevoerd maar dat je pc tijdens deze procedure is blijven hangen zoals je in je openingsbericht hebt aangekaart.

Klopt mijn redenering? Ik vermoed van wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Daar kun je dus zelf niets aan doen. Het lijkt wel het probleem te zijn waarvoor je dit topic gestart bent hé.

aangezien je een goede leerling bent ga ik er vanuit dat je de eerste stap "verwijderen van de AMD Catalyst Install manager" met succes hebt uitegevoerd.

Je pc blijft echter "hangen" tijdens de detectie, download en installatie procedure van de nieuwe driver.

 

Ik stel voor dat je deze procedure (handleiding 2) eens uitvoert in de veilige modus met netwerkverbinding, dan is je pc minder "storingsgevoelig".

In de volgende handleiding kun je lezen hoe je in de veilige modus met netwerkverbinding geraakt: https://www.pc-helpforum.be/topic/64887-windows-10-opstarten-in-de-veilige-modus/?tab=comments#comment-510877

 

We maken het je niet gemakkelijk hé, maar ik merk dat je toch wel leergierig en volgzaam bent en dat is knap!

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

klopt droske, ik ben dan wel 66 jaar maar leren is altijd m'n hobby geweest al moet ik er behoorlijk wat moeite voor doen aangezien ik een lichte vorm van dislectie heb...

 

ik word er soms heel erg moe van maar het niet kunnen is nog veel lastiger...dus door de appel bijten en dan zo fier als een gieter omdat ik het dan toch geklaard heb...

 

maar zonder de nodige ondersteuning gaat het niet hoor en jij bent een goeie leermeester...dat is een feit...dus ik ga dat proberen maar ik ken er niks van en zeker niet van veilige modus...tot morgen dan, slaap ze

 

nine

Link naar reactie
Delen op andere sites

Even melden dat ik morgen "op missie ben" bij één van de kinderen. Ze rekenen ook al eens op mijn hulp hé.

Verder... op dit forum trachten we zo goed mogelijk met ieders mogelijkheden, moeilijkheden of beperkingen rekening te houden.

Ik denk dat je een te lage dunk van jezelf hebt. Je bent echt wel goed bezig hoor.

Link naar reactie
Delen op andere sites

droske, ik denk dat dit iets voor zondag gaat worden want ik brouw er niet veel van zenne...ik laat je zien wat ik heb...en natuurlijk moet je de kinderen helpen hé...het zou maar erg zijn...en nee, ik heb geen lage dunk van mezelf hoor...ik denk dat ik realistisch ben als ik zeg dat ik niet slim ben maar wie denkt "das een lompe" komt toch bedrogen uit...:lol:

 

 

Knipsel10.JPG

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.